VampyrSystrarna

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Sandra och Johanna - 4 september 2011 20:00

Jacob sjunger några låtar här med sin egna text:




Väldigt underhållande om du frågar mig   

 

Av Sandra och Johanna - 4 september 2011 19:13

Jaaaa, det är ju helt fantastiskt att House of night faktiskt ska bli en Tv serie. Jag läste detta på http://lovevampires.blogg.se Hon skrev även att PC (en avförfattarna till böckerna) redan har bestämt vilken byggnad som ska föreställa Nattens hus. Byggnaden kallas för Cascia Hall. Jag tycker att stället passar perfekt!



 

 

Av Sandra och Johanna - 4 september 2011 13:47

Heej jag har tittat på en film som heter Red riding hood man kan ju gissa vad den handlar om det är rödluvan.

Men den här filmen är det lite annulunda.

 

Folksagan "Rödluvan" blir här en övernaturlig romantisk thriller i regi av Catherine Hardwicke, regissören bakom braksuccén "Twilight"

När Valerie bortlovas av sina föräldrar till den rike men tråkige Henry beslutar hon sig för att rymma tillsammans med sin stora kärlek Peter. Men kvällen då de ska ge sig av slår en varulv till och dödar Valeries syster och man börjar misstänka att varulven inte är någon främmande varelse från skogen utan finns mitt bland dem och att Valerie har ett unikt band med varelsen.


Och Valerie(rödluvan) hennes pappa är Billy Burke som även spelar Charlie(Bellas pappa).


Billy i twilight:

 

Billy i Red riding hood:

 

Så jag måste tipsa er om den filmen.

Från 1-10 får den lätt en 10!

 

Av Sandra och Johanna - 4 september 2011 13:26

Ni kanske vet vad Monster high är men iallafall det är en monster skola och där går en tjej som heter Draculaura:

     

Och hon har en kille som heter Heath:

  men han finns inte som docka.

Och hon har en kusin som heter Draculogan:

   

 

Och jag är 12år och önskar mig Draculaura i julklapp som om du också önskar dig henne eller någon annan ifrån Monster high så är du inte ensam.

Här är en fin bild på en som har Draculaura och Edward Cullen:

  Om jag får Draculaura i julklapp kan jag göra likadant för jag har också en Edward Cullen docka.

Om man bara gick där... www.monsterhigh.se


 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards