VampyrSystrarna

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Sandra och Johanna - 6 september 2011 17:07

 
Riktigt snygga bilder från Vampire Diaries säsong 2 DVD, vissa bilder är gamla men vissa av dem är hyfsat nya!

                    

   

Av Sandra och Johanna - 6 september 2011 16:59

She worked directly with Robert Pattinson (Edward) and Kristen Stewart (Bella).
"It was surprisingly amazing and easy and just so easy, breezy, cool and casual," she said. "They had no attitude; everybody on the set was just kind, generous and in a way that I was just really taken aback by because these people are so famous."


In spite of how some media paint Stewart out to be a snob, she was anything but, Quintanilla said.
"She was just the sweetest thing. She was really nice and shy, if anything," she said. "She's so much like (her) character: shy, a little awkward - in the cutest, most endearing kind of way."


And Quintanilla had nothing but praise for Pattinson, too.
"Rob, as well, (was) just so nice and soft-spoken. Neither of them is ever loud or getting all the attention or anything like that on set," Quintanilla said. "They're just really quiet and do their job and nice to everyone."

Översättning:

Hon arbetade direkt med Robert Pattinson (Edward) och Kristen Stewart (Bella).
"Det var förvånansvärt fantastiskt och enkelt och bara så enkelt, blåsigt, cool och casual", sade hon. "De hade ingen attityd, alla på inspelningsplatsen var bara snälla, generösa och på ett sätt som jag bara verkligen förvånad över att dessa människor är så berömda."


Trots hur vissa medier målar Stewart sig vara en snobb, hon var allt annat än det, sade Quintanilla.
"Hon var bara det ljuvaste. Hon var verkligen trevlig och blyg, om något," sa hon. "Hon är så mycket som (hennes) karaktär: blyg, lite tafatt - i den sötaste och mest bedårande typ av väg."


Och Quintanilla hade idel lovord efter Pattinson också.
"Rob, som väl, (var) bara så fin och lågmäld. Ingen av dem är någonsin högt eller att få all uppmärksamhet eller nåt sånt på inspelningen", Quintanilla sagt. "De är bara riktigt tyst och gör sitt jobb och trevlig för alla."

Av Sandra och Johanna - 6 september 2011 16:57

Vi ser ut att få en svarthårig Snövit i Snow White and the Huntsman trots allt! Igår lyckades ett fan ta den här bilden på Kristen under ett "Playstation event" i London.


 

Av Sandra och Johanna - 6 september 2011 16:42



Rob landade idag i London, och det verkar som om han åkte direkt för att träffa Kristen som ni ju vet befinner sig där på grund av Snow White-inspelningen.

Robert Pattinson lands in Londons, heads straight for Kristen Stewart!

Finally! Our favorite couple has reunited! Robert Pattinson touched down in London, wearing jeans, a hooded jacket and baseball cap and Rob wasted no time to meet up with his lady love Kristen Stewart! The couple attended a christening together in London, along with Tom Sturridge and Marcus Foster and a neighbor ran into the whole gang. Here is what one adorable fan had to say who met and snapped some pics of the duo...

Kristen, in black pants and a black blazer, was holding hands and laughing with Rob at the gathering. According to one fan who met the couple, she was very sweet when the fan started crying.

"Long story short, I got to meet them, and I got a hug from Rob and I was told to cheer up and Kristen said she would never hate me because my brother said if I didn't shut up they would hate me," tweeted the excited 14 year old.

Love that Rob and Kristen are finally reunited! Told ya the couple was just fine.

Översättning:
Robert Pattinson landar i Londons, huvudet rakt på Kristen Stewart!

Äntligen! Vår favorit Paret har återförenats! Robert Pattinson landade i London, klädd i jeans, en jacka och keps och Rob slöseri ingen tid att möta upp med sitt hjärtas dam Kristen Stewart! Paret deltog ett dop tillsammans i London, tillsammans med Tom Sturridge och Marcus Foster och en granne sprang in i hela gänget. Här är vad en bedårande fan hade att säga som träffade och knäppte några bilder av duon ...

Kristen, i svarta byxor och en svart kavaj, höll händerna och skrattar med Rob vid sammankomsten. Enligt ett fan som träffade paret, hon var väldigt söt när fanet började gråta.

"Lång historia kort, fick jag träffa dem, och jag fick en kram från Rob och jag blev tillsagd att muntras upp och Kristen sa att hon aldrig skulle hata mig eftersom min bror sa att om jag inte hålla käften de skulle hata mig" twittrade en glada 14-åring.

Kärlek som Rob och Kristen äntligen återförenas! Berättade fanet att paret var bara bra.
 
Hela historien:
 
 

All right. I was ready to go to my dads house, so I opened my front door, turned to look into the house waiting for my mother, then I turned around and saw a couple. I looked at them and gasped. It was Robert Pattinson and Kristen Stewart. I screamed and fell on the floor crying. My brother ran downstairs because he thought I was hurt. Then he was like "What happened" and I was like "Robert! Kristen!" and they turned around, didn't see anything and walked to the party. My brother looked and grimaced.

"Want to meet them?"

"Yes OMG yes" still crying. :S Then he said get the camera and your blackberry and then he took me to meet them. I was still crying my eyes out and long story short, I got to meet them, and I got a hug from Rob and I was told to cheer up and Kristen said she would never hate me because my brother said if I didnt shut up they would hate me.

But I still have tears in my eyes after like one hour. I cant get over, they were so sweet even though we basically crashed their party! Rob was wearing a shirt, a grey hoodie, trousers and sneakers and Kristen was all in black with hair extensions.

I'm so lucky, and so happy. Gah I still cant believe it!

Don't believe me? Nobody likes you and I have proof.

Översättning:

 Okej. Jag var redo att gå till min pappas hus, så jag öppnade dörren, vände titta in i huset väntar på min mamma, så jag vände mig om och såg ett par. Jag tittade på dem och flämtade. Det var Robert Pattinson och Kristen Stewart. Jag skrek och föll på golvet och grät. Min bror sprang ner för att han trodde jag var sårad. Då var han som "Vad hände" och jag var som "Robert! Kristen!" och de vände sig om, inte se något och gick till festen. Min bror såg och grimaserade.

"Vill du träffa dem?"

"Ja OMG ja" fortfarande gråtande. : S Då sa han att få kameran och din BlackBerry och sedan tog han mig att möta dem. Jag fortfarande grät mina ögon ut och lång historia kort, fick jag träffa dem, och jag fick en kram från Rob och jag blev tillsagd att muntras upp och Kristen sa att hon aldrig skulle hata mig eftersom min bror sa att om jag inte hålla käften de skulle hata mig.

Men jag har fortfarande tårar i ögonen efter att som en timme. Jag kan inte komma över, de var söta även om vi i grunden kraschade deras parti! Rob var klädd i en skjorta, en grå hoodie, byxor och sneakers och Kristen var helt i svart med hårförlängningar.

Jag är så lycklig och så glad. Gah jag fortfarande kan inte tro det!

Tror du mig inte? Ingen gillar dig och jag har bevis.


 



Av Sandra och Johanna - 6 september 2011 16:31








Nya bilder från Rob's Another man fotografering 2009!

Måste säga att detta är en av mina favoritfotograferingar, även fast det är dåligt att han röker. Men det ser bra ut på bild   

 

Av Sandra och Johanna - 6 september 2011 16:17



Tror att ni förstår vad det här är för sorts bild!
Han är en av skådespelarna som har gjort årtes snyggaste hårförändring!

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards