VampyrSystrarna

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Sandra och Johanna - 16 september 2011 21:43

Heej jag ska till en sak imorgon som heter Bruksmarknaden.

Där jag och Tova kommer kolla på olika saker som ni säkert förstår så är det en marknad som är i Hälleforsnäs bruk varje år.

Här är några bilder ifrån tidigare år:

  <--Här var jag förra året och skänkte pengar till hemlösa katter,jag skänkte 20kr.

 

Gubben längst till vänster är våran spanska lärare men jag har franska som tur är,för han har vårtor på ögonlocken.

 

Dom här killarna heter Gustav( det är han till vänster) och Didrik (han till höger) dom går i fyran och är jätte jobbiga och itrriterande.

Jag hoppas att den här marknaden blir bättre än dom andra :=

 

Av Sandra och Johanna - 16 september 2011 21:28

Heej idag fyller min kusin Isak 13år.

  <--Här är Isak när han är 9år.

7an och 6an(min klass) sjöng 2 gånger för honom och 7an sjöng en gång själva för honom och för att fira honom har vi varit och..

Tittat på Spy kids i 4D:

 

Den var jättebra och det var kul att den var i 4D det betyder att man får en luktruta så man får känna lukter.

Den får en 9 ifrån mig :=

Och visste ni att Bella Thorne var på premiären av Spy kids?

 

 

Av Sandra och Johanna - 16 september 2011 13:19

Nu har (äntligen) första avsnittet "The Birthday" av The Vampire Diaries kommit. TRYCK HÄR FÖR ATT SE AVSNITTET.

Bild från avsnitt två av TVD!
 

Av Sandra och Johanna - 16 september 2011 13:13


                       Undra om det är något speciellt med dagens datum?

Haha!

Det exakt 2 månader kvar till Bd släpps på bio i sverige :=

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards