VampyrSystrarna

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Sandra och Johanna - 25 september 2011 17:20

Heej jag var på bio idag och tittade på Smurfarna i 3D.

    

Den var jättebra både rolig och spännande.

Handling:

Den elake trollkarlen Gargamel jagar Smurfarna ut ur deras by och får dem att falla genom en portal som tar dem till vår värld, en port som bara öppnas en gång varje "blå måne". Smurfarna upptäcker att de har fastnat mitt på Manhattan, och de måste frammana en riktig blå måne för att kunna ta sig hem igen, innan Gargamel hittar dem.

Gargamel:  

Och hans katt Azrael:

 

Det får en 10! ifrån 1-10!

En jättebra familjefilm jag rekomenderar den.

 


Av Sandra och Johanna - 25 september 2011 16:59

Heej vi är bra vän med en annan blogg som heter www.iansomerhalder.bloggplatsen.se och för några timmar sedan hade hon som äger bloggen svarat på alla frågor och jag ställde en fråga och har är den:

Heej jag är bara 12 och har en blogg med min bff som också är 12 och jag undrar om det inte är jobbit att ha en blogg ensam?

Svar:

Hej! Jo, det kan bli jobbigt att ha en blogg ensam. Att ha tid är det svåraste med bloggen eftersom det kan bli mycket i skolan eller nåt annat. Men annars så funkar det ;)

Här är en länk till inlägget: http://iansomerhalder.bloggplatsen.se/2011/09/25/6312728-svar-pa-fragor/


 

Av Sandra och Johanna - 25 september 2011 16:57



Man skulle inte tacka nej till att få en kram av Robert, eller hur?

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards