VampyrSystrarna

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Min barnvakt är en vampyr

Av Sandra och Johanna - 21 oktober 2011 17:05

På Disney Channel 31 oktober på måndagen alltså och första dagen av vårat bloggmaraton.

Kommer Disney Channel visa en film som heter Min barnvakt är en vampyr klockan 19:00 på måndagen 13 oktober.

Den kommer att vara på engelska med svensk text.

Här är trailern:

Här är några bilder ifrån filmen:

   

Värkar väldigt spännande så glöm inte 31 oktober klockan 19:00 på Disney Channel.

 


 
 
Bella

Bella

26 oktober 2011 12:32

Fin blogg :) Kolla gärna våran http://vampirediariestv.blogg.se/

http://www.vampirediariestv.blogg.se

Sandra och Johanna

27 oktober 2011 16:15

Jättebra blogg! :)
/Sandra

 
Ingen bild

:)

1 november 2011 13:12

hej tycker om eran blogg :) jag undrar bara hur ni har fått en ifon där eller vad det är som man kan lysna på musik , hur gör man det? :O

Sandra och Johanna

1 november 2011 14:49

Jo den har jag kopierat ifrån http://vampirebrothers.bloggplatsen.se/ och det var gratis men man kan göra en egen också men jag kopierade den för att den var så bra.
/Sandra

 
Ingen bild

:)

1 november 2011 18:01

hej , jag gick på den sidan trycker du högra sidan på musen och kopiera eller ?

Sandra och Johanna

2 november 2011 22:39

Jag håller in högra sidan av musen och drar den över texten och sen klickar jag på texten med vänster sida :)
/Sandra

 
Ingen bild

:)

3 november 2011 18:07

drar den över texten och klickar på texten ??? vilken text ?

Sandra och Johanna

3 november 2011 22:42

Texten du vill kopiera.
/Sandra

 
Ingen bild

anna

23 december 2011 22:26

Tja sjyst blogg

Hur laddar jag ner musiken från min barnvakt är en vampyr??
Kram

Sandra och Johanna

24 december 2011 22:19

Jag vet inte hur man laddar ner den på datan men om man ska ladda ner det i ett inlägg gör man så här:
1.Ta på skapa inlägg
2. klicka på Youtube knappen
3. gå in på YT och leta upp klippet du vill ha med
4.kopiera det som står i rutan högst upp som t.ex http://www.youtube.com/watch?v=U8aJE7G_3Z0
5. Kopiera texten
6. klistrar in den i rutan på YT klipp sen klickar du på knappen och du har du klippet i inlägget.
/Sandra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra och Johanna - 24 april 2013 15:43


Hej som ni märkt bloggar jag inte längre här utan jag har fått nya intressen och skaffa två nya bloggar och är väldigt aktiv på twitter, facebook och tumblr. Jag kommer bara att göra inlägg här om det t.ex har hänt något stort inom Vampire Academy el...

Av Sandra och Johanna - 25 mars 2013 19:04

förlåt! har tagit en väldigt lång paus från bloggandet, men har verkligen inte kännt nån ork. Kommer  börja blogga igen snart!!! vet att jag sagt de förr! men nu lovar jag!  ...

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:55

 på 90-talet

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:50

Hon är stenrik, vacker och otroligt talangfull... Men de brittiska männen verkar ha minst sagt tvivelaktiga resonemang när det kommer till kvinnor. Enligt en ny, stor omröstning som utser världens osexigaste kvinnor knep KStew förstaplatsen! Menkin...

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:42

Vi blev alla väldigt förvånade när Kristen Stewart dök upp på Oscarsgalans röda matta med kryckor. Folk skrattade lite smått åt det och kallade det "årets accessoar", men vi var riktigt oroade över vad som hänt stjärnan. Själv pratade hon inte om det...

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards