VampyrSystrarna

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Sandra och Johanna - 1 november 2011 02:55


Fans are really looking forward to the wedding, the honeymoon, the birth and Bella's transformation scenes. What was your favorite to film and why?

Bill Condon: They're all really fun but I have to say the birth. There was something that happened on those nights, but specifically the first night – there was something electric about it, so intense. Kristen [Stewart] was so powerful. Obviously, it's a very feverish scene with everybody kind of getting into that mode. It happens on a movie set sometimes. Everyone gets very hushed, and after and between the takes everyone's walking around, whispering and not talking - it was one of those. Kristen didn't get up. She was on that gurney and spent hours and hours there. That scene is the one I will remember more than anything.


Översättning


Fansen ser verkligen fram emot bröllopet, smekmånaden, födelsen och Bellas omvandling. Vilken var din favorit att filma och varför?

Bill Condon:Alla  var riktigt kul, men jag måste säga födseln. Det var något som hände på dessa nätter, men speciellt för den första natten - var det något elektriskt om det, så intensiv. Kristen [Stewart] var så kraftfullt. Självklart är det en väldigt febrig scen med alla slags hamna i det läget. Det händer på en film som ibland. Alla blir väldigt tysta, och och mellan de tar allas går runt, viskar och pratar inte - det var en av dem. Kristen fick inte upp. Hon var på en brits och tillbringade många timmar där. Den scenen är den jag kommer ihåg mer än något.


Lite dålig översättning men man förstår var han menar.

 

Av Sandra och Johanna - 1 november 2011 02:53











Nya bilder i bra kvalitét från Fan eventet i Stockholm!

 

Av Sandra och Johanna - 1 november 2011 02:47



En ny video från när de var i Stockholm!

Nu är det lite fans som pratar också.

 



 

Av Sandra och Johanna - 1 november 2011 02:39

Heej jag tittade på Min barnvakt är en vampyr klockan 19:00 på Disney Channel förut.

Filmen ägde den får 10/10 ifrån mig!

Här är trailern


Det var en av dom bästa filmerna jag sett!

Jag rekomenderar den här för dom som är 8 år eller äldre efter som den kan vara ganska läskig och ganska våldsam.

 

Av Sandra och Johanna - 1 november 2011 02:34

Jag höll på att svimma nyss när jag skulle kolla hur många besökare vi hade 31 oktober och det stod 153 stycken besökare!

Och 30 oktober var det bara 41 om man tittar på flest bäsökare igår så är vi på plats 45 tror jag.

Och förlåt att vi inte gjorde så många inlägg idag jag spelade The Sims 3 nästa hela dagen sorry.

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards