VampyrSystrarna

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Sandra och Johanna - 30 juli 2012 18:21


Vi hoppas fortfarande på något plan att Kristen Stewart och Robert Pattinson ska kunna hitta tillbaka till varandra, men tyvärr börjar vi tvivla på att det någonsin kommer kunna hända. Rob flydde från deras gemensamma hem i Los Angeles förra veckan, och saker och ting blir bara värre. Enligt källor nära paret pratar de inte ens efter varandra efter KStews stora otrohetsskandal.

Och Kristen kommer inte heller att tröstas av sin älskare, Rupert Sanders, eftersom han har förlåtits av sin hustru och har redan gått tillbaka till sitt gamla liv med familjen. Kristen, ärligt talat, hur kunde du vara så dum?! Om Rob är det viktigaste du har - visa det då!

Källa

 

Av Sandra och Johanna - 30 juli 2012 13:37


Trots att paret har gjort slut så tvingas de till en återförening inför marknadsföringen av Twilight.

Robert Pattinson planerade frieri till Kristen Stewart – då briserade otrohetsbomben.


Robert Pattinson, 26, planerade att fria till sitt livs stora kärlek Kristen Stewart, 22, i slutet av sommaren. 

Men hans storslagna kärleksplan gick i stöpet efter att Kristens otrohetsaffär med regissören Rupert Sanders, 41, uppdagades. 

– Robert hoppades att han och Kristen skulle gifta sig. Han var mitt uppe i planeringen av sitt frieri innan Kristen erkände att hon hade varit otrogen. Han hade köpt huset i Los Angeles för att de skulle bo där länge, säger en källa till Mirror.

"De skickar hat-sms till varandra" 

– Nu är Rob bara arg. Han har lämnat huset och har inte pratat med henne sen dess. De har bara skickat hat-sms till varandra, fortsätter källan. 

Men Robert och Kristen kommer att tvingas till en återförening i augusti – vare sig de vill eller inte. Då ska nämligen det tidigare paret göra teveintervjuer och marknadsföring för den nya Twilightfilmen "Breaking Dawn: Part 2".

Nu befarar filmcheferna för Twilight att fansen kommer att bojkotta filmen, allt eftersom Robert och Kristens verkliga kärleksrelation och sprakande kemi givit Twilightsagan en ny dimension. 

I filmkretsar pratas det om att "förtrollningen är bruten", skriver Mirror. 

– Det här förstör för marknadsföringen. Magin är bruten nu och det kommer bli svårigheter, säger en källa med god insyn i Twilightproduktionen till Mirror.

Källa

 

Av Sandra och Johanna - 30 juli 2012 13:21

Hej!

Jag heter Tilda och ska gästblogga här från den första augusti till den åttonde. Det ska bli sjukt roligt och jag är ärligt talat lite nervös ^^ Jag kommer aldrig kunna göra det lika bra som Sandra och Tova (om jag kommer ihåg namnen rätt) har gjort det och personligen har jag aldrig bloggat förut i mitt liv, så vi får se hur det går!

Men jag är lite av en vampyrnörd. Älskar Twilight och House of Night. Har läst två böcker i Vampire Diaries, och har sett några avsnitt, men har inte följt det särskilt bra, vilket jag är ledsen för. Har läst någon bok av Vampire Academy men har sedan glömt bort att ta reda på vad de andra heter.

Har dock ganska bra koll på vampyrer i allmänhet, efter ett projekt jag gjorde om vampyrer för några månader sen i skolan.

Jag är tretton år och gillar förutom vampyrer, Harry Potter, Hunger Games, Pretty Little Liars och så älskar jag teatergruppen Starkid. Jag är väl en helt okej tjej, antar jag, och blev jätteblad när Sandra frågade mig om jag ville gästblogga här.

Jag ska försöka göra några inlägg per dag när det väl blir dags för mig att skriva.

Mina inlägg kan bli hur som helst, så mobba mig inte för det ^^ 

Men ja, nu vet ni lite om mig i alla fall!

Ses i augusti! /Tilda

Av Sandra och Johanna - 30 juli 2012 13:21


 
Liberty Ross och maken Rupert Sanders.   Liberty Ross och maken Rupert Sanders. Foto: ALL OVER PRESS Robert Pattinson och Kristen Stewart.   Robert Pattinson och Kristen Stewart. Foto: AP

Liberty Ross kan förbise otroheten med Kristen Stewart


Pattinson har övergivit Stewart efter att hon var otrogen med sin regissör Rupert Sanders.

Men Sanders fru agerar tvärtom.

–  Hon är beredd att ge Rupert en chans till, säger en källa.


Robert Pattinson, 26, har flyttat ut från sitt och Kristen Stewarts, 22, gemensamma hem efter den uppmärksammade otrohetsaffären.

Men hemma hos makarna Sanders och Ross verkar tonläget vara ett annat.

”Bara en obetydlig flört”

Enligt källor är den 33-åriga Liberty Ross, som spelar Stewarts mamma i Sanders-regisserade ”Snow white and the hunstman”, beredd att förlåta sin otrogna make.

– Hon är beredd att ge Rupert en chans till. Hon förstår att det här bara var en obetydlig flört, säger en källa till The Telegraph.

Att Ross ser snedsteget som en tillfällig fling motsäger helt de uppgifter som nyligen spridits av hennes bror, Leopold Ross. Enligt brodern pågick Stewart och 41-årige Sanders otrohetsaffär ”i månader under inspelningen”.

Tvingas umgås igen

Men för Robert Pattinson är otrohetsaffären inte lika lätt att glömma.

Enligt källor till People har ”Twilight”-stjärnan inte bara flyttat från hemmet, utan också helt brutit kontakten med sin flickvän sedan tre år.

Stewart och Pattinson kommer dock inte att kunna undvika varandra i all evighet. I november måste de stå på röda mattor världen över för att tillsammans promota den sista Twilight-filmen ”Breaking dawn: del 2”.

Efter att otrohetsskandalen blev offentlig har både Stewart och Sanders gått ut med offentliga ursäkter till sina respektive partners.

– Jag är ytterst upprörd över smärtan jag har orsakat min familj. Min vackra fru och gudomliga barn är allt jag har i denna värld. Jag älskar dem av hela mitt hjärta. Jag ber för att vi ska kunna ta oss igenom detta tillsammans, sa Rupert Sanders.

”Jag är så ledsen”

Kristen vände sig också direkt till sin partner.

– Denna tillfälliga indiskretion har äventyrat det viktigaste i mitt liv, personen jag älskar och respekterar mest, Rob. Jag älskar honom, jag älskar honom, jag är så ledsen, sa Stewart i sitt uttalande. 

Källa

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards