VampyrSystrarna

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Sandra och Johanna - 12 mars 2012 14:57

Vackra bilder av Edward & Bella. Länk till den som gjort dom ! http://naleme.deviantart.com/#


 

 

Av Sandra och Johanna - 12 mars 2012 13:32

Älskar verkligen den här bilden. Så härlig! // Amanda

 

Av Sandra och Johanna - 12 mars 2012 13:28



Hejsan, var jätte länge sedan jag bloggade. Men har tänkt försöka blogga mer nu. Min blogg har jag ju stängt ner så nu har jag ju tid till att blogga ofta. Men det har väll inte hänt så mycket sen jag bloggade sist. Ett misslyckat försök till att färga håret lila. Blivit beroende av The kick back pack.. Epicfaiil.se Hofh.se kandylandy.se caty.se

Epicfaiil.se är min favorit. Emo/scene blogg. Vi i lilla hälsingland har haft sportlov nyligen. Men jag låg hemma i förkylning hela veckan.  Ja jag har ingen liv..

Men som sagt. Jag ska försöka blogga mera.

// Amanda

 

Av Sandra och Johanna - 12 mars 2012 13:21

Har suttit och gråtit till den här videon minst fem gånger. Den är så sjukt fin. Dock är kvaliten halvbra men den är helt okej tycker jag.  Videon är genom nästan hela filmen. Och på slutet när Bella förvandlas sitter jag och gråter ihjäl mig..


//Amanda

Av Sandra och Johanna - 12 mars 2012 13:08

Dagens MusikTips är Silverstein: My Heroine acoustic guitat/vocal COVER.

Han som sjunger heter Simon och är tillsammans med EmyExtasy(hon som har gjort makeup videosarna).

För att komma till hennes youtube kanal klicka HÄR och för att komma till Simons klicka HÄR

 







Av Sandra och Johanna - 12 mars 2012 12:56

Jag är typ magsjuk eller jag var men jag måste vara hemma 2 dagar för att jag smittar si jag sminkade mig igår och idah och ville visa sminket.

 

 

Leopard smink från igår vill ni veta hur man gör kolla på den här videon:


 

Failade lite på vänstra ögat.(högra på bilden)

 

Sminket jag har idah.

Vill ni veta hur man gör titta på den här videon:

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards