VampyrSystrarna

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

Vill du bli bloggare här?

Av Sandra och Johanna - 25 december 2012 17:19

 

Jag (Sandra) bloggar knappt längre på vampyrsystrarna och jag vill att vampyrsystrarna ska fortsätta vara en aktiv blogg men varken jag eller Johanna kommer vara så aktiva nu under lovet så jag tänkte att vi skulle kunna ta in en till bloggare på vampyrsystrarna. Om ni har tråkigt och inget att göra nu under lovet eller om ni vill fortsätta blogga efter lovet också skulle vara jättebra. Om ni är intresserade kan ni gärna kommentera eller maila mig på vampyrangelz@live.se om ni vill börja blogga här.

 


 
 
Ingen bild

eweie

4 maj 2013 12:40

jag skulle gärna få blogga här med min bästa kompis vi kan massor om vampyrer hon är bäst på vampire diaries och jag är en riktig twilight älskare

Sandra och Johanna

5 maj 2013 11:09

Det är jättebra! :) Har ni nån e-mail eller Facebook eller något där vi kan prata? Mina uppgifter finns i det senaste inlägget så det är bara att e-maila :)
/Kram Sandra

 
Fanny

Fanny

12 maj 2013 16:25

Jag skulle gärna vilja skriva på den här bloggen.
Jag har en bok blogg där jag skriver om olika böcker och det jag läser just nu är en serie med vampyrer (Du/Ni känner igen serien House Of Night).
Men jag älskar verkligen allting som har med vampyrer att göra, House Of Night, Vampire Academy, Twilight, Night World.. m.m

www.bokbloggen.dapl.se

http://www.bokbloggen.dapl.se

Sandra och Johanna

25 maj 2013 22:27

Va bra! Har du en mail? Isåfall kan du maila mig på vampyrangelz@live.se
/Kram Sandra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra och Johanna - 24 april 2013 15:43


Hej som ni märkt bloggar jag inte längre här utan jag har fått nya intressen och skaffa två nya bloggar och är väldigt aktiv på twitter, facebook och tumblr. Jag kommer bara att göra inlägg här om det t.ex har hänt något stort inom Vampire Academy el...

Av Sandra och Johanna - 25 mars 2013 19:04

förlåt! har tagit en väldigt lång paus från bloggandet, men har verkligen inte kännt nån ork. Kommer  börja blogga igen snart!!! vet att jag sagt de förr! men nu lovar jag!  ...

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:55

 på 90-talet

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:50

Hon är stenrik, vacker och otroligt talangfull... Men de brittiska männen verkar ha minst sagt tvivelaktiga resonemang när det kommer till kvinnor. Enligt en ny, stor omröstning som utser världens osexigaste kvinnor knep KStew förstaplatsen! Menkin...

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:42

Vi blev alla väldigt förvånade när Kristen Stewart dök upp på Oscarsgalans röda matta med kryckor. Folk skrattade lite smått åt det och kallade det "årets accessoar", men vi var riktigt oroade över vad som hänt stjärnan. Själv pratade hon inte om det...

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards