VampyrSystrarna

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Sandra och Johanna - 9 april 2012 12:06

Hej jag har sett en film som heter Stardust.

Tristan, en ung man, lovar sin älskade att han ska hämta en fallande stjärna åt henne genom att ge sig in i det förtrollade landet som gränsar till deras hemby. Där tvingas han bl.a kämpa mot den onda häxan Lamia och piraten Captain Shakespeare.

Stardust är en film för dig som gillar Harry Potter, Sagan om Ringen och Pirates of the Caribbean. Det här är ett magiskt äventyr med storstjärnor som Michelle Pfeiffer, Robert De Niro och Claire Danes i rollerna.

Baserad på en roman av Neil Gaiman.


Bilder på Ben Barnes som spelar Tristens pappa som ung.

Jag och Millie kollade på Stardust när hon sovde över hos mig.

Jag älskade filmen!

Den får 10 av 10 från mig.

 


Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards