VampyrSystrarna

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Sandra och Johanna - 28 december 2011 18:25

Hejsan, Länge sen va? ;)

Jag har inte bloggat på jätte länge. Men jag har ju lyckats haft sönder min dator. Så jag ska få en ny om ca en vecka.

Iallafall då när jag fått min dator tänkte jag börja blogga här regelbundet. Eller så ofta jag kan.

Det har väl inte hänt så mycket sedan jag bloggade förra gången. Igår läste jag ut breaking dawn boken. Och ja, Jag började gråta x) Hahah vad jag är fjantig. Nä men det kom några tårar. Sagan är slut nu :( Buhu!!

Men breaking dawn part 2 kommer ju sen också. Har också köpt boken "Bree tanners liv" eller vad den heter. Kostar bara 35:- så jag rekommenderar den. Men vi hörs väl om en vecka då. Hoppas ni har ett bra jullov.

Själv ska jag till fjällen imorgon.


// Amanda

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards