VampyrSystrarna

Alla inlägg under februari 2012

Av Sandra och Johanna - 6 februari 2012 17:51

Ashley Greene and Olivia Wilde - 36th Toronto International Film Festival -

Ashley Greene and Olivia Wilde -

Twilight-stjärnan Ashley Greene har under sin karriär kysst en hel del heta Hollywood killar. Några av de är Kellan Lutz i "A Warrior's Heart " och Jackson Rathbone i "Twilight". Nyligen avslöjade hon att favorit kyssen av de alla är med skådespelerskan Olivia Wilde. Ashley sade, "Förlåt killar. Våran kyss var mycket mer intesiv än någon av killarnas, så de behöver verkligen förbättras." Ashley har även sagt att Olivia är den bästa av de alla och även den sexigaste tjejen i Tinseltown.
Ashley och Olivia filmar just nu deras indie flick, "Butter", det var här kyssen ägde rum. "Gay men hetrosexuella men, hetro tjejer och lesbiska, jag tror att alla vill kyssa Olivia Wilde," sade Ash.

Källa

 

Av Sandra och Johanna - 6 februari 2012 17:41

Nytt rekord!<3

Igår hade vi flest besökare någonsin på www.vampyrsystrarna.bloggplatsen.se

Och allt tack vare er!<3

Igår hade vi

 besökare!<3

Jag är jätteglad och tänkte att nu när det är så många som besöker bloggen ska jag vara med aktiv.<3

Tyvärr kan jag inte säga samma som om Tova, Amanda och Millie eftersom dom gör lite som dom vill så är det mest jag som håller bloggen levande tänkte jag jobba extra hårt för er!<3

 

Av Sandra och Johanna - 5 februari 2012 18:30

Jättefin video med både Twilight och TVD och med min favolåt Titanium.

 

Av Sandra och Johanna - 5 februari 2012 18:29

Nu kan jag lika gärna lägga ut en jättefin Stelena video också.

 

Av Sandra och Johanna - 5 februari 2012 18:18

En jättefin Delena video.

 

Av Sandra och Johanna - 5 februari 2012 18:09



Nu kan man provläsa Frost som är första boken i Mercy falls vargar.

Klicka HÄR för att provläsa den gratis.

Fakta om Frost:

"Sedan öppnade jag ögonen och här fanns bara Grace och jag - ingenting annat någonstans, bara Grace och jag, hon som pressade ihop läpparna som för att behålla min kyss inom sig, och jag som höll ögonblicket i händerna som en skör liten fågel."
  I flera år har Grace iakttagit vargarna i skogen bakom  huset där hon bor. Speciellt en gulögd vargs närvaro får henne att rysa, en obehaglig känsla hon trots allt inte vill vara utan.  Samtidigt lever Sam två liv: På vintern i den frusna skogen tillsammans med de andra vargarna och hela tiden medveten om den orädda flickan som han obönhörligt dras till. Och under några få dyrbara sommarmånader som människa  innan vintern och kylan tvingar honom att förvandlas igen.   En dag träffar Grace en pojke med gula ögon och som tar andan ur henne. Det bara måste vara hennes varg. Men vintern är nära och Sam för en ojämn kamp för att förbli människa annars riskerar han att förlora inte bara sig själv utan även Grace för alltid. 
 Frost är en otroligt sensuell och fängslande berättelse om omöjlig kärlek och kommer att älskas av alla som älskar Twilight-serien.
 
 
 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards