VampyrSystrarna

Alla inlägg under februari 2012

Av Sandra och Johanna - 29 februari 2012 18:02

Här är en liten video av The Vampire Diaries stjärnan på Global Green Pre-Oscars Party den 22 februari. Hon talar om vad som väntar Bonnie och Elena och hennes kommande nya musik singel.

Lite bilder från partyt också.

 

Av Sandra och Johanna - 29 februari 2012 14:30

Förlåt för att jag inte har bloggat.

Jag har varit väldigt upptagen t.ex min lillasyrra fyllde år, min mormor och morfar kom hem från Thailand.

Och sen fick jag veta att jag fått ett låtsas syskon!

Min pappa hade tydligen blibit tillsammans med en tjej som vi träffade i frankrike i somras som var hans ''kompis'' eftersom han och hans gamla tjej (som är mamma till min halv lillebror Lucas) gjorde slut.

Och nu har han blibit tillsammans med henne och hon har en dotter som är 4 eller 5 år som heter Kelly.

Johanna blev jätteglad för hon gillar Kelly och Kelly gillar henne men jag funderar på att inte följa med till Paris den här sommaren.Jag vill vara hemma och vara med mina vänner, bada i poolen och ha kul och bara slappa och vara med familjen istället för att springa runt i frankrike och dom och titta på saker.Asså jag älskar att vara i frankrike men jag klarar typ inte av att åka dit i år.

Plus såhar jag så himla mycket annat att tänka på!

Läxor, skolan, mina omdömen(har inte betyg än), vänner, fiender(Asså Wilma.c) och min jävla data och denns cp problem!

Så jag har så mycket att göra men jag försöker få tid min det har jag svårt med.

 

Av Sandra och Johanna - 26 februari 2012 13:46

Nu får man lyssna på låtarna i mello så jag tänkte lägga ut mina favoriter.


Första Deltävlingen.

Dead By April - Mystery


Andra deltävlingen:

Ulrik Munther - Soldiers

Tredje Deltävlingen:

Youngblood - Youngblood

Mattias Andreasson - Förlåt mig

Fjärde deltävlingen:

Danny Saucedo - Amazing

 

Av Sandra och Johanna - 25 februari 2012 21:23

JAA TACK ALLA ER SOM RÖSTADE PÅ HONOM!!!!

JAG TCKAR ER FRÅN HELA MITT HJÄRTA  

OCH GRATTIS TILL DANNY PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!

För han fyller 26 år idah!

Så grattis till honom från oss alla!

Och tack alla er som röstade på honom!

 

Av Sandra och Johanna - 25 februari 2012 20:56

Idag var jag till stan igen.

Men på väg hem dog jag nästan för fjärde gången.

Vi åkte på vägen och sen körde bilen ut på vägen från sidan och den körde ut rakt framför våran bil(jag,mamma och min lillasyster satt i) 2 meter ifrån och han gasade över vägen och upp på trottoaren på andra sidan vägen för att vi inte skulle köra in i honom(det var en kille som körde) och mamma fick tvär nita för att inte krocka!

Och det var vid klockan sex (18).

Gud värkar verkligen gilla mig för jag har nästan dött fyra gånger men jag står ju här så han måste gilla mig eftersom jag fortfarande lever.

  1. Tova och Johanna satt och spelade Sims 3 när jag åt en varm ostmacka men osten fastnade i halsen så jag inte kunde få luft så jag fick dra ut osten med händera så att jag inte skulle kvävas.
  2. Jag skulle cykla hem och då skulle jag cykla över vägen hem till mig när en motorcykel körde mot mig men jag hann precis över och det var kanske 2 meter från att jag blev överkörd.
  3. En annan gång skulle jag också cykla hem men då kom det en bil men jag tänkte att jag hinner över och han körde jättefort så då hann jag också precis över med 3 meters mellan rum.
  4. Det var idag när vi nästa krockade in i en annan bil.

Så som ni märker så måste gud gilla mig eftersom jag inte har dött än  

   

Av Sandra och Johanna - 25 februari 2012 20:47

Dagens MusikTips är Drive By - Train.

 

Av Sandra och Johanna - 25 februari 2012 20:47

Hej idag är det sista deltävlingen och jag hejar på Danny!

Jag har gillar Danny sen jag var kanske 7 år, han var min första idol och idolförälskelse så ajg hejjar på honom i allt!

Så snälla hjälp till att rösta vidare honom!<33

Ni är världens gulligast då!

Snälla rösta honom vidare för det betyder jättemycket för mig!<33

   

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards