VampyrSystrarna

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Kristen Stewarts kärlekshemligheter

Av Sandra och Johanna - 7 september 2012 22:21

Kristen Stewart berättade om sitt förhållande med Robert Pattinson före otrohetsdramat. Foto: Hollywood Press Agency

Robert Pattinson älskade att slicka i Kristen Stewarts armhålor.

Det berättar skådespelerskan i en intervju med Vogue som gjordes bara veckor innan hennes otrohetsaffär med en 20 år äldre regissör avslöjades.

– Jag tror jag vill föda hans barn, säger Stewart också i intervjun om Pattinson.

Den brittiska tidningen Metro refererar en stor intervju med Kristen Stewart, 22, hämtad från nya numret av Vogue.

Där berättar hon bland annat om ”Twilight”-kollegan och pojkvännen Robert Pattinson, 26, och hans fetischer.

– Jag älskar hur han luktar. Och han hur jag luktar. Till exempel älskar han att slicka i mina armhålor. Jag förstår inte varför folk är så besatta av att tvätta bort sin lukt. Lukten av någon man älskar, det är ju hela poängen, säger Kristen Stewart i intervjun.

Hon berättar också om sina framtidsplaner med Robert Pattinson.

– Jag tror jag vill föda hans barn, säger Stewart till Vogue.

Var otrogen

Intervjun gjordes dock några veckor innan hennes otrohetsaffär med gifta regissören Rupert Sanders, 41, avslöjades.

Det var i slutet av juli som tidningen US Weekly publicerade intima bilder Sanders och Stewart. Hon erkände sedan att hon faktiskt varit otrogen mot Pattinson i ett ånger­fullt uttalande.

Sedan dess har Pattinson enligt uppgift inte velat ha med Stewart att göra.

Källa

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra och Johanna - 24 april 2013 15:43


Hej som ni märkt bloggar jag inte längre här utan jag har fått nya intressen och skaffa två nya bloggar och är väldigt aktiv på twitter, facebook och tumblr. Jag kommer bara att göra inlägg här om det t.ex har hänt något stort inom Vampire Academy el...

Av Sandra och Johanna - 25 mars 2013 19:04

förlåt! har tagit en väldigt lång paus från bloggandet, men har verkligen inte kännt nån ork. Kommer  börja blogga igen snart!!! vet att jag sagt de förr! men nu lovar jag!  ...

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:55

 på 90-talet

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:50

Hon är stenrik, vacker och otroligt talangfull... Men de brittiska männen verkar ha minst sagt tvivelaktiga resonemang när det kommer till kvinnor. Enligt en ny, stor omröstning som utser världens osexigaste kvinnor knep KStew förstaplatsen! Menkin...

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:42

Vi blev alla väldigt förvånade när Kristen Stewart dök upp på Oscarsgalans röda matta med kryckor. Folk skrattade lite smått åt det och kallade det "årets accessoar", men vi var riktigt oroade över vad som hänt stjärnan. Själv pratade hon inte om det...

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards