VampyrSystrarna

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Sandra och Johanna - 14 november 2012 16:11

ENGELSKA: Ology interviewed the actress recently, who said, "I mean any time that I get the call that there's another secret trip to Atlanta, I'm stoked. And I know the fans are always asking if I'll come back and I always tell them that so far the record is I tend to come back once this season and anything can happen. So stay tuned."

SVENSKA: Ology intervjuade skådespelerskan nyligen, som sa: "Jag menar, när som helst som jag får ett samtal om att det finns en till hemlig resa till Atlanta, är jag underblåst. Och jag vet att fansen alltid frågar om jag ska komma tillbaka, och jag säger alltid att hittills så brukar jag att komma tillbaka i varje säsong och allt kan hända. Så håll utkik"

Källa

 

Av Sandra och Johanna - 14 november 2012 15:09

Marie Serneholt tog med sig koreografen Zain Odelstål på röda mattan.

Marie Serneholt tog med sig koreografen Zain Odelstål på röda mattan.

Sångerskan Amanda Mair var ursnygg.

Sångerskan Amanda Mair var ursnygg.

Bloggerskan Angelica Blick poserade vant på röda mattan.

Bloggerskan Angelica Blick poserade vant på röda mattan. Amy Diamond gjorde comeback i strålkastarna.

Amy Diamond gjorde comeback i strålkastarna.
Tv-veteranen Agneta Sjödin med sällskap.

Tv-veteranen Agneta Sjödin med sällskap.
Mångsysslarna Petra Tungården och Michaela Gorni skrattade i kapp.

Mångsysslarna Petra Tungården och Michaela Gorni skrattade i kapp. Idol-vinnaren Amanda Fondell.

Idol-vinnaren Amanda Fondell.
Linda Sundblad visade upp en spännande frisyr och ett bländande leende.

Linda Sundblad visade upp en spännande frisyr och ett bländande leende.
Bianca Wahlgren har utan tvekan ärvt mamma Pernilla Wahlgrens fotogeniska förmåga. Hon fyrade av sitt bländande leende på röda mattan som en riktig superstjärna!

Bianca Wahlgren har utan tvekan ärvt mamma Pernilla Wahlgrens fotogeniska förmåga. Hon fyrade av sitt bländande leende på röda mattan som en riktig superstjärna!
Elsa Billgren var färgglad.

Elsa Billgren var färgglad.
Emilia De Poret var moderiktig som vanligt.

Emilia De Poret var moderiktig som vanligt.
Det var riktigt kändistätt när Zap Events bjöd in till galapremiären av Twilight Breaking Dawn Pt. 2, och många kända ansikten vimlade på röda mattan. Bianca Wahlgren, dotter till Pernilla Wahlgren, var bländande vacker och Marie Serneholt myste tillsammans med sin biodejt Zain Odelstål.
 
 
 
Av Sandra och Johanna - 14 november 2012 14:57

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/15717971/663/normal/e7d4466901187/Stewart-3.jpg

Ingen rast och ingen ro för Kristen Stewart.

”Twilight”-stjärnans arbetslöshet har gjort henne desperat.

– Det kliar i mig för att jag vill jobba, säger hon till E!.

Kristen Stewart ligger inte på latsidan. Efter ”Twilight”-succén väntar ingen semester. Arbetslösheten kliar i stjärnan.

– Jag är ganska desperat efter ett nytt jobb just nu. Det kliar i mig, säger hon.

Även om lanseringen av ”Twilight Breaking Dawn Part 2” tar på krafterna – njuter hon av varje sekund.

”Jag vill inte missa ett ögonblick”

– Jag försöker ta in varje ögonblick. Jag vill inte missa ett enda, säger hon.

Och ett minne hon vårdar ömt – är den första inspelningsdagen.

Stjärnan var så rädd – att hon nästan svimmade.

Nära att svimma

– Vi filmade slutscenen först, och jag svimmade nästan innan jag gjorde min första entré. Jag var tvungen att stödja mig mot dörrhandtaget för att inte ramla.

Men det är rädslan som är kicken.

– Om du inte är livrädd och vill svimma är det inte värt det, säger hon och skrattar.

Källa

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards