VampyrSystrarna

Alla inlägg under september 2011

Av Sandra och Johanna - 4 september 2011 13:47

Heej jag har tittat på en film som heter Red riding hood man kan ju gissa vad den handlar om det är rödluvan.

Men den här filmen är det lite annulunda.

 

Folksagan "Rödluvan" blir här en övernaturlig romantisk thriller i regi av Catherine Hardwicke, regissören bakom braksuccén "Twilight"

När Valerie bortlovas av sina föräldrar till den rike men tråkige Henry beslutar hon sig för att rymma tillsammans med sin stora kärlek Peter. Men kvällen då de ska ge sig av slår en varulv till och dödar Valeries syster och man börjar misstänka att varulven inte är någon främmande varelse från skogen utan finns mitt bland dem och att Valerie har ett unikt band med varelsen.


Och Valerie(rödluvan) hennes pappa är Billy Burke som även spelar Charlie(Bellas pappa).


Billy i twilight:

 

Billy i Red riding hood:

 

Så jag måste tipsa er om den filmen.

Från 1-10 får den lätt en 10!

 

Av Sandra och Johanna - 4 september 2011 13:26

Ni kanske vet vad Monster high är men iallafall det är en monster skola och där går en tjej som heter Draculaura:

     

Och hon har en kille som heter Heath:

  men han finns inte som docka.

Och hon har en kusin som heter Draculogan:

   

 

Och jag är 12år och önskar mig Draculaura i julklapp som om du också önskar dig henne eller någon annan ifrån Monster high så är du inte ensam.

Här är en fin bild på en som har Draculaura och Edward Cullen:

  Om jag får Draculaura i julklapp kan jag göra likadant för jag har också en Edward Cullen docka.

Om man bara gick där... www.monsterhigh.se


 

Av Sandra och Johanna - 3 september 2011 13:35

Bella Thorne

Från Wikipedia
 
Bella Thorne
Bella Thorne 2010.jpg
FödelsenamnAnnabella Avery Thorne
Född8 oktober 1997 (13 år)
Pembroke Pines, Florida, USA
Aktiva år2003–nutid
IMDb

Annabella Avery "Bella" Thorne, född den 8 oktober 1997, är en amerikansk dansare, barnskådespelare och barnmodell. Hon har medverkat i mer än 20 filmer och TV-serier och i mer än 60 reklamfiler, men är mest känd för sin roll som den unga och lovande dansaren CeCe Jones i Shake It Up!.

Här är några fina bilder på henne:

        Och när hon var liten var det många som tyckte att hon likna Renesmee.

     

 Hon har även träffat ett par twilight stjärnor...

      

Och hon har en pojkvän som heter Garret backstrom.

 

Ni som har sett Shake it up vet säkert att i ett av avsnitten har hon en hatt...

 Jag har en exakt lika dan!

Och hon kan sjunga!

Jag skrev om Bella thorne bara för att hon är en av mina idoler och kanske en av era. :=

 

Av Sandra och Johanna - 3 september 2011 12:10

   Här är några fina varmpyr systrarbilder:           

Av Sandra och Johanna - 2 september 2011 23:13

Här är nya stills från Breaking Dawn kalendern!! Läääängtar tills filmen kommer ut.

imagebam.comimagebam.comimagebam.com
loading
imagebam.com
loading

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



Finns att beställa här! :)

 



Av Sandra och Johanna - 2 september 2011 15:02

Nu finns sesong 2 av VD i butiken och i senaste numret av Julia så kan man vinna den!

Jag har redan skickat sms och mailat så jag hoppas att jag vinner den.

Och så här ser den ut på www.cdon.se


 

The Vampire Diaries - Säsong 2 (5 disc)

(DVD - Nordiskt omslag)

I säsong två får Elena, Stefan, Damon och de andra invånarna i Mystic Falls uppleva hur staden får ondskefullt nytt blod. Katherine har tagits sig upp ur graven för att släppa lös sin egen personliga variant av ondska. Elena jagas av världens farligaste vampyrer, och upptäcker att hon har en alldeles särskild kontakt med deras värld. Och varulvarna strövar vidare i månskensnatten …
 

Fakta

 
 

 

Ljud:Dolby Digital 5.1 Bild:16:9 Widescreen 
Språk:Engelska Längd:926 
Text:Danska, Finska, Norska, Svenska Leveranstid:1-3 arbetsdagar 
Kategori:Drama, Rysare, TV-serie Releasedatum:2011-08-24 
Originaltitel:The Vampire Diaries - Season 2 Region:2 (Europa) 
Regissör: Åldersgräns: 
Inspelningsår:2011   
Skådespelare:Ian Somerhalder, Katerina Graham, Nina Dobrev, Sara Canning, Paul Wesley, Steven R. McQueen  Extramaterial:- The Vampire Diaries: Pages of the Wolf: 3 Featurettes - The Myth and the Mystery, Building the Beasts and Howling at the Moon
- Her Own Worst Enemy...Elena, Katherine and Nina!: The Challenge of Playing Two Roles
- The Perfect Love Triangle: Vampires, Werewolves
- Witches: Find Out Who's Nibbling on Whom
- Commentary on Masquerade by Executive Producers Kevin Williamson and Julie Plec
- Unaired Scenes
- Second Bite: Gag Reel

Snygg framsida va?

Först WFE och nu VD sesong 2 hur ska man ha råd!?

 

Av Sandra och Johanna - 2 september 2011 14:45

Heej jag premurerar på tidningen julia och gissa vad jag såg i tidning 18 som jag fick idag...

                                                  
          Önskepostern

Önskeposter i det här numret är ``Breaking dawn`` och    inskickad av Sandra.


Alltså jag!

Jag skicka önskningen för inte så länge sen och den kom med i tidningen och så här såg poster ut:

 

Jag har redan sattit upp den på väggen :=

 

Av Sandra och Johanna - 1 september 2011 17:38

Ni kanske inte visste men Rob har en hund som heter Bear och enlit rob är det hans själsfrände

Många tror att rob och kristen har Bear tsm för många har sett när kristen har varit på promenad med Bear.



 

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards