VampyrSystrarna

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

Nu väcks tvivel mot ”Twilight”-parets återförening

Av Sandra och Johanna - 10 november 2012 23:41

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/15742899/619/fourByThree/a64903373ae3e/twilight2.JPG

Misstänks lura alla för att gynna sina karriärer — och för att lugna fansen.

Precis lagom till lanseringen av den sista ”Twilight”-filmen har Robert Pattinson, 26, och Kristen Stewart, 22, valt att lappa ihop sitt förhållande.

Återföreningen blev en världsnyhet sedan de fångats på bild under en kelig semesterresa till Brasilien – och i veckan gjorde de även sitt första tv-framträdande ihop efter otrohetssveket.

Oklart om det är över

Flera har reagerat på att tajmingen är lite väl perfekt. Och därför spekuleras det nu i om allt är regisserat.

Källor i tidningen Daily Mail berättar att det hoplappade förhållandet är en ”showmance” för att lugna ilskna fans.

– Det är oklart hur det går för dem som par när det här är över, säger en person med insyn – medan andra källor berättar i tidningen Star att paret lurar alla att det är okej mellan dem för att gynna karriären.

Hånar paret

Den kända komikern Stephen Colbert, 48, hånar parets påstådda fejkrelation på Twitter:

”Robert Pattinson och Kristen Stewart är tillsammans igen. Wow, och så nära premiären av deras nya film! Vilken tur!”, skrev han.

Det var i juli i år som Kristen avslöjades ha varit otrogen mot Rob med den gifta ”Snövit”-regissören Rupert Sanders, 41.

Kort senare bad hon sin pojkvän om förlåtelse via ett pressmeddelande:

”Ett tillfälligt snedsteg har äventyrat det viktigaste i mitt liv, personen jag älskar och respekterar mest”, skrev hon bland annat – och förra månaden kom uppgifter om att Robert Pattinson godtagit Kristen Stewarts ursäkt.

– De bor tillsammans igen och har försonats, sa en källa i parets närhet till tidningen Us Weekly.

Källa

 

 
 
Ackara

Ackara

11 november 2012 00:14

Hej trillade in på ditt inlägg och måste säga att jag små fnittrade lite för det känns för bra för att vara sant. Dessutom var det ju så många fans som blev totalt rasande på Kirsten att det inte skulle förvåna mig om de är tillsammans pga lanseringen eller om det kan bero på att skvallerblaskorna överdrivit med otroheten. Hursomhelst kommer det hela mycket lägligt. Oavsett så bryr jag mig inte om deras privatliv utan tänker gå på bio och se breaking dawn part 2 i alla fall oavsett vad som händer mellan dem :) Ville bara dessutom lämna ett litet avtryck efter att jag läst ditt inlägg. Ha en fortsatt trevlig helg. Mvh

http://ackara.bloggplatsen.se

Sandra och Johanna

11 november 2012 20:19

Aa blev också lite misstänksam men jag är en ''Troende Robsten'' så jag hoppas ju på att det är sant att dom är tsm och inte bara pga filmen. Dsm! :)
/ Kram Sandra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra och Johanna - 24 april 2013 15:43


Hej som ni märkt bloggar jag inte längre här utan jag har fått nya intressen och skaffa två nya bloggar och är väldigt aktiv på twitter, facebook och tumblr. Jag kommer bara att göra inlägg här om det t.ex har hänt något stort inom Vampire Academy el...

Av Sandra och Johanna - 25 mars 2013 19:04

förlåt! har tagit en väldigt lång paus från bloggandet, men har verkligen inte kännt nån ork. Kommer  börja blogga igen snart!!! vet att jag sagt de förr! men nu lovar jag!  ...

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:55

 på 90-talet

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:50

Hon är stenrik, vacker och otroligt talangfull... Men de brittiska männen verkar ha minst sagt tvivelaktiga resonemang när det kommer till kvinnor. Enligt en ny, stor omröstning som utser världens osexigaste kvinnor knep KStew förstaplatsen! Menkin...

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:42

Vi blev alla väldigt förvånade när Kristen Stewart dök upp på Oscarsgalans röda matta med kryckor. Folk skrattade lite smått åt det och kallade det "årets accessoar", men vi var riktigt oroade över vad som hänt stjärnan. Själv pratade hon inte om det...

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards