VampyrSystrarna

Alla inlägg under mars 2012

Av Sandra och Johanna - 4 mars 2012 20:25

Är träningen inför beach 2012 i full gång?


Twilight-stjärnan Nikki Reed ser till att hålla sig i form! Vi såg Nikki lämna ett gym i Los Angeles igår och hon såg fantastisk ut, även efter ett långt och förmodligen svettigt träningspass. Kanske tränar hon för fullt inför beach 2012? Eller så njuter hon bara av lite lediga dagar nu efter att Twilight-Sagan är färdiginspelad, medan vi andra räknar ner dagarna till att Breaking Dawn Pt.2 ska släppas på bio.

Källa: www.posh24.se/nikki_reed/nikki_read_haller_sig_i_form

 

Av Sandra och Johanna - 4 mars 2012 12:54


TheVampireDiariesSwe

Hej och välkommen till en svensk fan blogg om The Vampire Diaries


Hejj och välkommen till min blogg om The Vampire Diaries.

Jag började titta på TVD typ i höstas år 2011, sedan var jag fast i serien :P

Jag heter Lovisah och jag är 11 år, jag hoppas att ni kommer gilla min blogg.

Jag försöker att uppdatera så ofta som möjligt.

     

Av Sandra och Johanna - 4 mars 2012 12:51

Jonna

Hej o välkommen till min blogg!
Jag bor i en liten stad som heter Flen.Jag kommer skriva om mode,mig,kompisar,djur M.M Hoppas att ni kommer följa min blogg !
Hejsvejs och ha en bra lässtund!:)

Hej o välkommen till min blogg!

Jag är en 12årig tjej som bor i flen xd

Jag kommer att skriva om mode,mej,djur,kompisar

,skolan o lite annat.

Hoppas att ni kommer följa min blogg ..

Hejsvejs o ha en bra lästund ! :)


 Kom igen kommentera,kommentera ,kommentera !! :))

Av Sandra och Johanna - 4 mars 2012 12:48

iansomerhalder

I den här bloggen kommer du ju självklart att få läsa om Ian Somerhalder! Välkommen!
//Jasmina

I den här bloggen får du läsa allt om Ian Somerhalder och allt nytt som händer.

Jag är team Damon men jag gillar Stefan också. Älskar även The Vampire Diaries, väldigt mycket.

Men bloggen kommer som sagt att handla om Ian Somerhalder.

Hoppas ni kommer gilla bloggen och fråga gärna mig nåt när som helst och om du vill kontakta mig så skicka till:

iansomerhalder.bloggplatsen@gmail.com

Obs! Jag äger inte alla bilder och om du skulle använda nåt från bloggen så anger du iansomerhalder.bloggplatsen.se som källa!!!

Av Sandra och Johanna - 4 mars 2012 12:46

vampyrmillie


Jag heter Millie! Jag skriver mycket om min vardag, Vampyrer o hoppas att ni läsare kommer gilla de ni läser. :)

Förnamn:   Millie
Efternamn:   Åkerlind
Län:   Södermanlands län
Kommun:   Flen
Ort:   Flen

Av Sandra och Johanna - 4 mars 2012 12:44

    Välkommen till VampireWeb här kan du läsa om dem sneaste nyheterna inom The Vampire Diaries, Twilight sagan, House of Night, Vampire Academy. VampireWeb är en svensk fansite och har ingen som helst kontakt med skådespelarna eller producenterna. Vi är nu två tjejer vid ålder 15 och 16 som driver bloggen.Vi uppdaterar dagligen och försöker blogga om allt ni läsare är intresserade av att läsa!För er som följer Vampire Diaries i svensk takt observera SPOILER varningar. Om du kopierar något från bloggen skriv källa tack!


www.vampireweb.blogg.se

  

Av Sandra och Johanna - 3 mars 2012 22:20

Klicka här eller på någon av bilden för att rösta.

Dom som är nominerade är Ashley Greene, Kristen Stewart och Nina Dobrev.

   

 



Av Sandra och Johanna - 3 mars 2012 22:07

På hollywoodlife.com har dom en omröstning om vem som var bäst klädd den här veckan.

Klicka här eller på bilderna för att rösta.

 


 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards