VampyrSystrarna

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Sandra och Johanna - 1 oktober 2011 20:03

 
Jag gillar verkligen hennes klänning.
 

Av Sandra och Johanna - 1 oktober 2011 20:01


Se dem i större format här.


 

Av Sandra och Johanna - 1 oktober 2011 19:55

   Photobucket

Ny bild behind-the-scenes från Eclipse! Den var med i en intervju Kristen hade med Glamour Magazine! Rob är sjukt snygg i sina solglasögon! :D
Här är en del av intervjun, ledd av Stephanie Meyer!

 

SM: Jag kommer ihåg när vi filmade bröllops scenen i Breaking Dawn - jag höll på att tappa fattningen för jag var så trött!
KS: Ja, den sista kvällen. Jag var utmattad och det är kul för Rob hade faktiskt mer energi än mig i slutet av det hela.

SM: Det måste ha varit svårt att koncentrera dig på ditt framträdande när du var så orolig över hur din röst lät.
KS: Det är konstigt, speciellt när jag nyligen haft så mycket erfarenhet att prata så. Det är så Bella pratar.

 SM: Kan du tänka dig hur miserabel du hade varit? Nu känner jag mig lite skyldig, för det är exakt vad vi tvingade Rob att göra.
KS: Ja, det är faktiskt helt sant. (skrattar)

SM: Hur lång tid har du vart ledig efter Breaking Dawn?
KS: Det känns inte som jag har varit ledig någonting. Jag skulle bara ha åkt hem och tagit det lugnt.

 



 

Av Sandra och Johanna - 1 oktober 2011 19:54



Robert kommer också att vara på plats på premiären av BD i London! Samma datum som här i Sverige!
Så om ni bor i London eller är där då, se till att ta er dit!

 

Av Sandra och Johanna - 1 oktober 2011 00:27

Nu går det att titta på avsnitt 3 av The Vampire Diaries säsong 3, gör det HÄR.
Det har också kommit en promo trailer inför nästa avsnitt "Disturbing Behavior".
.
 

Av Sandra och Johanna - 1 oktober 2011 00:25

En ny promo bild från säsong 3 av The Vampire Diaries. Riktigt snygg ♥
 

Av Sandra och Johanna - 1 oktober 2011 00:23

På inspelningen av Snow White and the Huntsman den 29 september.


 

Av Sandra och Johanna - 1 oktober 2011 00:20

 


Anna Kendrick blev intervjuad av EW och hon nämnde Rob och Kristen.

But Kendrick tells EW she’s glad she doesn’t have to deal with flashing lights and screaming fans on a daily basis. If only her Twilight co-stars Robert Pattinson and Kristen Stewart were so lucky. “I feel really, really, genuinely fortunate not to have to deal with that right now,” she admits. “It’s like a prison. It’s a really nice prison, but so what? You still can’t leave your home. I feel happy that that’s not my reality right now.”

Översättning:

 

Men Kendrick berättar EW hon glad att hon inte har att göra med blinkande ljus och skrikande fans på en daglig basis. Om bara hennes Twilight co-stars Robert Pattinson och Kristen Stewart var så lyckliga. "Jag känner verkligen, verkligen, verkligen lyckligt lottade att inte ha att göra  med det just nu", medger hon. "Det är som ett fängelse. Det är en riktigt fint fängelse, men so what? Du kan fortfarande inte lämna ditt hem. Jag är glad att det inte är min verklighet just nu. "

 

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards