VampyrSystrarna

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Sandra och Johanna - 9 oktober 2011 18:47

  

Kapitel 1

Pappa ville att vi skulle flytta ifrån våran lilla hemstad Hemmingtown till Bridgeport(är typ som Hollywood).

Vi flyttade till ett hus med stor tomt i kvarteret där kändisarna bor,tyvär hade vårat nya hus problem med insekter.

Och Usher ville ge sin karriär ett lyft genom att fixa sig till mumie,då tänker ni det finns ju inga mumier men då har fel för han,jag och mamma blir mumier och ni ska få veta hur.

Söndag

Jag gick upp på löndags morgonen och visste först inte var jag va,men sen kom jag på att jag var på ett 5 stjärningt hotell med min lilla syrra för att pappa och mamma skulle fixa med huset hela natten.

Jag gick upp och tog på mig ett par svart jeans och en vit T-shirt med en stickad tröja på som min mormor gjort.

Jag gick in i syrrans rum men hon var borta,jag gick in i köket och där satt hon vi bordet med sin bärbara data och drack O`boy.

``Händer det någon intressant?``

``Förutom att alla tjejerna i din gamla klass sörjer över din förlust så inget``

``Vad säger killarna då`` frågar jag och skrattar.

``Dom är väl glada att du är borta då har dom inte lika stort motstånd``

``Det är ju sant``säger jag och skrattar,och tar fram lite O`boy åt mig själv.

``Är du inne på facebook eller msn?``frågar jag när jag satt mig mittemot henne.

``Msn``svarar hon.

``Ella,Emma,Vilma,Ina,Lina och typ 20 tjejer till hälsar till dig``

``Hälsa tillbaka till dom och lägg till en slängkyss``säger jag och ger henne en slängkyss.

Hon skrattar och säger ``Mer än hälften dog nyss av din kyss``

``Jag vet,jag är dödligt het``säger jag och skrattar.

``Och där dog andra hälften``säger hon och skrattar.

Efter vi skrattat och ätit klart går vi till lobbyn och väntar på mamma och pappa som sa att dom skulle hämta oss klockan 11:00 i lobbyn.

Vi sätter oss brevid varandra på en bänk och väntar när vi väntat i 5 minuter kommer dom.

``Hur mycket har ni bråkat den här gången?`` frågar pappa sarkastiskt.

Vi skrattar enda tills mamma kommer fram till oss.

``Så är ni redo att se vårat nya hus?`` frågar hon.

``Japp`` säger jag och Kristen samtidigt.

``Smurf du bjuder på läsk`` säger hon och puttar till mig.

``Vi kommer att ta tågbanan den är gången så ni lär er hur den funkar`` säger mamma och vi går ut ur hotellet och mot tågbanan.

Vi går ner under jorden väntar på rätt tåg som tar typ 2 minuter går på, sitter där i 5 minuter och går sedan ut och upp på gatan.

Först nu märker jag att pappa har både luva och solglasögon på sig.

Vi går ett tag sen är vi framme.


Det var Kapitel 1,Kapitel 2 kommer kanske i morgon. :)

 

Av Sandra och Johanna - 9 oktober 2011 18:44





Jag vet tyvär inte vart bilderna är tagna. Men det borde ju komma till Svergie snart också? Elle hur?

Äntligen märks det att BD är på gång!

 

Av Sandra och Johanna - 9 oktober 2011 18:40

Heej jag har precis köpt Uppvaknandet!

Den är jätte fin och hittils jättebra!

 

 

Av Sandra och Johanna - 9 oktober 2011 01:36

Heej jag ska börja med en egen novell som heter Mumie V.s Människa här börjar den.

 Mumie V.s Människa

   

Prolog


Hej ni kan aldrig gissa vad jag varit med om i mitt liv,jag tänker ändå berätta.

Jag själv heter Robert Kendrick men kallas Rob,jag är 14år har brunt hår typ normal lång och dö läcker enligt mina klasskamrater, min mamma heter Anna Kendrick,är 31år har blont hår ganska kort jaa hon är liksom en helt vanlig mamma.

Min lilla syrra heter Kristen Kendrick hon är 12år men väldigt smart för sin ålder,hon har också brunt hår hon är typ den enda jag kan lita på.

Och min pappa ni kommer inte tro mig...men han heter Usher och är inte ett dugg normal pappa,han är mörkhyad har ett rakat mönster på huvudet och har på sig samma kläder som 20:åring fast han är 32år.

Usher och min mamma har varit gifta i 8år,jag har frågat min mamma flera gånger hur jag blev till, nu när jag har blivit äldre och det visade sig att dom gjorde mig på en fest.

Och att jag föddes i en bil medans min lilla syrra fick födas på BB.

Min mamma jobbar på sjukhus och pappa jobbar som musiker och ibland är gör han cameo i olika filmer.

Okej nu börjar historien om mitt liv som mumie.


Det är Prologen, Kapitel 1 kommer snart. :)

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards