VampyrSystrarna

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Sandra och Johanna - 11 oktober 2011 18:21

Mumie V.s Människa

 

 

Kapitel 2


Vårat hus var ganska litet och inte så fint, det var bara trä på utsidan av huset och ett så gott som fallfärdigt tak.


Huset var helt och hållet gjort av trä väggar, golv och taket.


Vi gick in i huset genom trä dörren.


Vi kom direkt  in i vardagsrummet och köket ,i vardagsrummet var det en mega stor platt TV som satt på väggen och en pytteliten ful gammal soffa som bara 2 kan sitta i.


Köket var också pyttelitet med en jätte dyr spis och kylskåp och bänkarna var säkert värda 10.000 tillsammans.


Badrummet var också litet med där fanns en dusch ett handfat en spegel och en toa och en pissoar.


I sovrummet fanns det bara en säng för 2 och en massa hyllor längs väggarna.


Sen vi gick ut.


``Varför har vi bara en säng?`` frågade Kristen pappa.


``ehh…därför att det bara är du som ska sova där`` svarade pappa och började svettas så han tog av sig luvan och solglasögonen.


``Va? men vart ska ni sova då?`` undrade Kristen väldigt förvånad.


``Det ska jag visa om en stund`` svarade han.


``Men nu ska vi äta`` sa mamma.


``Vi ska äta med en av mina kollegor som heter Lola Heart``sa pappa och han lät väldigt konstig när han sa dom två sista orden.


Vi tog en svart jätte lång limo och åkte i typ 30 sekunder innan vi var framme.


Lolas hus var jätte stort och hade både bubbelpool och swimmingpool, hennes hus var det lyxigaste jag någonsin sett, hela huset var vitt med en massa stora fönster och allting tillsammans måste ha kostat mer än en miljard.


Lola Heart hade blont hår, var mörk precis som pappa, hade röda läppar och kläder som måste kostat mer än 20.000 kronor.


Pappa och Lola hälsade på varandra genom att kyssa varandras kinder som man gör i Frankrike medans mamma, jag och Kristen skakade hand.


Lola hade tydligen en man som hette Jonas Heart han såg nästan lika dan ut som Lola fast han var man och hade kort slickat hår och kostym och inte läppstift.


Pappa berättade att Lola var musiker precis som han och att dom skulle göra ett album tillsammans i framtiden, Lola berättade också att hon var modell.


Pappa tittade på Lola som om hon var hans gudinna, och mamma märkte inte ett skit.


Vi åt hummer och pappa satt såklart bredvid Lola och på andra sidan av pappa satt jag och på andra sidan av Lola satt Kristen.


``Hur är huset?, det var synd att det var det sista på ön tyvärr.´´ frågade Lola.


Juste vi bor på en ö med alla kändisar och måste åka en kilometers bro för att komma till stan.


Maten var jättegod och alla åt upp.


Sen när klockan var runt 20:00 skulle vi åka hem.


``Jag kommer hem senare för jag och Lola har lite saker vi måste arbeta med inför vårat album´´ sa pappa när vi hade satt oss ner i limon.


Och mamma märkte inget om vad som hände mellan pappa och Lola med det gjorde jag och Kristen.


Sent på kvällen klockan 23:00 hade mamma somnat på soffan så jag och Kristen gick ut och satte oss vid vattnet.


``Tror du att mamma har märkt något?´´ undrade Kristen.


´´Nej det tror jag inte´´ svarade jag.


´´ Jag undrar vad dom gör nu´´ sa Kristen.

´´Usch! det vill jag inte ens tänka på!´´ svarade jag och skakade i hela kroppen men såklart tänkte jag på vad dom gjorde

 

Av Sandra och Johanna - 11 oktober 2011 16:47

Kellan Lutz Covers 'Nylon Guys'

Kellan Lutz is the cover guy for the latest issue of Nylon Guys!

The 26-year-old Breaking Dawn and Immortals star chatted with the mag about what he’s up to now - he recently wrapped Syrup in NYC - and what he’ll miss most about Twilight.

“I love my character to death!” Kellan said. “The best part of being a part of the franchise was hanging out with the fans at the premieres and the fan conventions and all the signings.”

Be sure to watch the video below to see what Kellan says his idea of a perfect first date is.


Översättning: 


Kellan Lutz är på farmsidan av det senaste numret av Nylon Guys!

Den 26-årige Breaking Dawn och Immortals stjärnan prata om att han hittills - han nyligen insvept Syrup i New York - och vad han kommer att sakna mest om Twilight.

"Jag älskar min karaktär till döden!" Kellan sagt. "Det bästa med att vara en del av franchisen hängde ut med fans på premiärer och konventionerna fläkten och alla värvningar."

Var noga med att titta på videon nedan för att se vad Kellan säger att hans uppfattning om en perfekt första dejt är.

 

Av Sandra och Johanna - 11 oktober 2011 16:39

Det kommer komma en ny parodi av twilight som kommer heta Bloodlight!


Ganska rolig poster tycker jag.
 

Av Sandra och Johanna - 11 oktober 2011 16:27

 

Speaking to La Semaine about Breaking Dawn, Kristen Stewart mentions Robert Pattinson. Here are the Rob bits. The article was translated:

LS: Fans are excited about the wedding… What can you tell us?
KS: It’s really, really beautiful. I remember that on set, I went to see Bill Condon, our producer and told him ‘Wow, thank you for letting me act out such a beautiful wedding’. It was very personal for me. All the actors were there, Stephenie was there as well, sitting in the back. It was a great feeling! There was… oh, I’m saying things I’m not supposed to talk about. I have problems filtering myself. I’m transparent, like Rob. (laughs)

...

LS: After all these years, you finally experienced the vampire makeup. Was Rob right when he complained?
KS: (laughs)He had every right to complain! You’re under the impression of being jailed within your body all day, even though it helps to play the role. We were aware of all movements. The contacts were awful. We couldn’t see anything. It was really hard when Rob and I were doing scenes with both of us wearing them.

Översättning:


Att tala till La Semaine om Breaking Dawn, nämner Kristen Stewart Robert Pattinson. Här är  Rob bitar.



LS: Fans är entusiastiska över bröllopet ... Vad kan du berätta?
KS: Det är riktigt, riktigt vacker. Jag minns det på inspelingen, gick jag för att se Bill Condon, vår producent och sa till honom "Wow, tack för att jag fick agera ut ett sådant vacker bröllop". Det var väldigt personligt för mig. Alla aktörer var där, var Stephenie där också, sitter därbak. Det var en härlig känsla! Det var ... åh, jag säger saker jag inte tänkt att prata om. Jag har problem med filtrering av mig själv. Jag är öppen, som Rob. (skrattar)

...

LS: Efter alla dessa år, du äntligen upplevt vampyr makeup. Hade Rob rätt när han klagade?
KS: (skrattar) Han hade all rätt att klaga! Du är under intryck av att vara fängslade i kroppen hela dagen, även om det hjälper att spela rollen. Vi var medvetna om alla rörelser. Kontakterna var hemskt. Vi kunde inte se någonting. Det var verkligen svårt när Rob och jag gjorde scener med oss båda bär dem.


Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards