VampyrSystrarna

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Sandra och Johanna - 6 oktober 2011 16:35

...Kristens favoritbok är "East of Eden" av John Steinbeck.

 

Av Sandra och Johanna - 6 oktober 2011 16:32

Ashley Greene är på framsidan av Oktober's nummer av Women's Health Magazine! Riktigt snygga bilder!
 

Av Sandra och Johanna - 6 oktober 2011 16:26

Nästa avsnittet kommer inatt/imorgon! Det här är nya stills från avsnitt 5:
 

Av Sandra och Johanna - 6 oktober 2011 16:16

Här är ett par bilder ifrån Glamour på Kristen men större.

      

Av Sandra och Johanna - 6 oktober 2011 16:11

 
intervju med Kristen på svenska!

Det är ingen tvekan om att den unga kvinna som sitter mitt emot mig, smuttar på en öl tyst, med röken från hennes cigarett som stiger upp i träden, är något som övergått från tonårstjej som började den här resan naivt (hennes ord) för

mer än fyra år sedan. Läxor har blivit lärda. "Det största ögonblicket, när vi visste att det hela skulle bli en stor sak, var på Comic-Con i San Diego år 2008. Det var den första delen av marknadsföringen för Twilight som någon av oss hade gjort, så vi hade inga riktiga förväntningar . Det fanns tusen och åter tusen människor som väntade på oss. Det var det ögonblicket då vi kände hur stor denna sak skulle bli. Det var jag, Rob [Pattinson], Ashley Greene, Taylor [Lautner], och vi bara tittade på varandra och var, "Vad i helvete är det som händer"

Alla deras förhoppningar (och rädslor) skulle snart bli verklighet. Twilight var ämnad att bli en fullt utvecklad trans-Global Youth kulturjordbävning och Kristen, tillsammans med brittiska födda Pattinson, de största stjärnorna i mitten av malströmmen, inte minst på grund av "är de eller inte tillsamans" rykten. Drivkraften antändes av den enorma fanbasen snart plundrades av de på toppen av Summit Entertainment, företaget vid rodret för filmatiseringen Ingenting ger film producenter vattnigare i munnen än utsikten av att kunna tjäna pengar på de unga, lättpåverkade och verkligen besatta. Eller som den ivrigaste Pattinson fans är kända bland de mörkare skrymslen av internet, att vara "Robsessed". "Från den stunden gick killarna från studion  runt med dollartecken i ögonen. Precis, katching! Och sedan började de. Vansinnet. Schemat. Kraven. Intervjuerna."

....

Snow White and The Huntsman är filma i och runt Gloucestershire, men Kristen spenderar en hel del tid i en hyrlägenhet i Notting Hill, London. Dagen innan, på GQ fotograferingen förklarade hon att hon såg fram emot att se mer av England, eftersom " min pojkvän är brittisk", men när jag tar upp det här igen så försvinner allt blod från hennes ansikte. " Jag skulle aldrig ha sagt det om jag visste att du skulle intervjua mig"

Jag hade ärligt talat inte förväntat sig en defensiv reaktion, men det är klart när hon känner att hennes privatliv har överträtts, förvandlas Kristen snabbt till "Tiger mamma". Hela frågan, om du inte redan vet, har att göra med huruvida hon dejtar sin Twilight co-stjärnan Robert Pattinson, ämnet som det har spekulerats mer om än ursprunget till Barack Obamas födelseattest. Jag säger till henne att jag är förvånad att se att det här är ett sådant problem när det finns så mycket bevis på internet- foton, stulna stunder, julutflykterna..." Ja jag vet att det är det" erkänner hon. " Så mycket av mitt liv är så lätt googlat. Jag menar komigen, det är så uppenbart! " "Hennes humör blir sämre, kanske alltför medveten om hur mycket hon redan sagt. "Men detta ämne, jag tror inte du inser vad en stor grej det är för människor. Jo, det är en stor sak. De skulle vara "Åh Herre gud! "Det skulle också fortfarande vara en 50/50 split. En del människor skulle fortfarande säga, "Se, sa ju att de inte är tillsammans."

Kristen är mycket medveten om allt skvaller. Mer än jag, verkar det som. Hon känner till namn: "Robstens" (de som tror att K-Stew "och R-Patz" är tillsammans), sen "Nonstens" (de fans som tror att de inte är) och "F *** Stens" ( de som säger att de inte bryr sig hur som helst - men som faktiskt verkligen gör det). Jag frågar henne vem det är en så stor sak för? Dessa rubbade fans? För henne och Rob? Vad är det hon är så orolig för?

"Jag oroar mig inte om det alls. Det är bara en av dessa saker. Jag är självisk. Jag säger liksom," Den är min! "

Och jag gillar att hålla det som är mitt kvar på det sättet. Det är ett roligt litet spel att spela men det är som en hal backe. Jag får alltid säga till mig själv Jag kommer aldrig att ge bort något eftersom det finns aldrig någon nytta för mig. "

 

Av Sandra och Johanna - 6 oktober 2011 16:07

   Photobucket

Photobucket

Photobucket

3 nya fina wallpapers på Rob!<3

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards