VampyrSystrarna

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Sandra och Johanna - 2 november 2011 23:20

Handling:

Nattens lekar är andra fristående delen i Sherrilyn Kenyons actionspäckade serie om de Mörka jägarna.
     En av dessa farligt vackra och lockande mörka jägare är Talon, en krigare som sedan århundraden är ute efter hämnd på den keltiska klan som en gång förrådde honom.
     I sin jakt på daimoner och för att rädda de stackars mänskliga själar de fångat möter han Sunshine Runningwoolf. Sunshine är förförisk, vacker och sexig, och vill inte ha ett fast förhållande. Den perfekta kvinnan för Talon med andra ord. Men ju mer tid han tillbringar i hennes sällskap desto mer drömmer han om kärlek och familj. Detta är ytterst farligt för dem båda eftersom Talons fiender vill förgöra både honom och alla som står honom nära.

Det är bok 2 i serien.

 


Av Sandra och Johanna - 2 november 2011 23:07

Handling:

Amanda Devereaux har en helt galen familj. Hennes mor och syskon är häxor och medier, och hennes tvillingsyster är vampyrjägare. Det gör att Amanda längtar efter ett lugnt, normalt liv med en vanlig pojkvän. Men så råkar hon hamna mitt i en attack som är riktad mot hennes syster, och vaknar hon upp fastkedjad vid en blond, snygg främling, Kyrian av Thracia.
Det visar sig snart att han är allt annat än en vanlig kille. Han är en Svart jägare, en odödlig krigare som jagar och utplånar vampyrer och daimoner. En passionerad och förbjuden attraktion uppstår genast mellan de båda och de måste snabbt hitta ett sätt att frigöra sig från varandra. Annars kommer de båda två att dö.

Nattens begär är första delen i en serie om de Svarta jägarna. Sherrilyn Kenyon är ett internationellt namn och en pionjär inom sin genre vampyrromanen. Hennes böcker finns utgivna i över trettio länder och klättrar högt på bästsäljarlistorna.

Spännande va?

Jag har tyvärr inte läst den men vill gärna och Tova har läst den så ska fråga henne om jag får låna den.

 

Av Sandra och Johanna - 2 november 2011 23:04



Nytt klipp från BD som heter Heartbreat.

 

Av Sandra och Johanna - 2 november 2011 23:00

Photobucket

Kristen och Rob pratar med Vanity Fair(italien) om bröllpsresan och mer!

Första frågan: Och du, vad tycker du om bröllop?
Rob: Jag visste inte förräns nu. Jag har varit på ungefär 20 begravningar, men bara 2 bröllop och av det jag har sett så är dom mycket roligare än begravningar!

Men, blev du inte emotionell efter ringbytet?
Rob: Uppriktigt sagt så tror jag att den största delen av män soim gifter sig, har samma upplevelse; du stannar där, väntar.. bröllopsdagen är för tjejerna, det är deras dag. Det var annorlunda för Kristen: klännigen, gå ner för altaret, musiken. Jag klarade mig med ett: "Du är väldigt söt, nu gifter vi oss! "
Kristen: Jag måste erkänna det, jag kände mig som en riktig brud: mitten av all uppmärksamhet, i en underbar klänning... för den scenen var alla tvugna att lämna sina mobiltelefoner utanför: klänningen skulle vara en hemlighet-

I filmen så är det också en sex scen, var det svårt att filma den?
Kristen: Ärligt talat så var den rolig att filma, när det finns självförtroende så kommer allting naturligt.
Rob: Det var mer pinsamt att ta av min tröja nära Taylor, har ni sett hans magmuskler? Jag kände mig värdelös.

Allting händer i den här filmen: Sex, bröllop, bröllopsresan...
Kristen: Ja i Brasilien. Men eftersom vi i Twilight är bäst på att tajma saker, så åkte vi dit under regnsäsongen. Det var roligt ändå.
Rob: Ja, bröllopsresan var väldigt rolig, även om det regnade hela tiden!

Och sen får ni barn..
Rob: Det är inte jag som föder!
Kristen: Babybulan var enorm, fast väldigt lätt.

Hur kändes det att vara gravid?
Kristen: Måste jag vara ärlig? Inte speciellt sexigt...

Sexet, bröllopsresan och barnet var bra, men var det inte något ni hatade med Twilight?
Rob: Kontaktlinserna. Tortyr och jag kommer definitivt inte att sakna dem!
Kristen: Jag håller med, hemska och smärtdamma, men jag hatade dem mest för att jag inte kunde se folk i ögonen.

Ni har spelat in alla Twilight filmer, så det är över för er, men alla andra måste vänta till andra delen av BD, Hur känns det för er?
Rob: Är du säker på att det är över? Det beror på Stephanie Meyer. Jag säger just nu, att om hon skriver en fortsättning så är jag me!
Kristen: Det är inte över förrens vi pratar om det i dåtid. Det har varit en otroligt viktig del av mitt liv. När det började var jag 17 och nu är jag 21. Och äntligen kan jag dricka lagligt!

Och era drömmar, innan Twilight?
Kristen:
Få se nu.. Jag flyttade inte till Sydney, staden som jag älskar mest, och jag tror inte att jag kommer göra det på ett tag. Jag ville verkligen fortsätta att studera, men det var då. Just nu är jag lycklig som det är, men ja, jag skriver fortfarande.
Rob: När jag var ung ville jag bli pianist på en restaurang i södra Frankrike. Jag åkte dit med min Pappa och jag såg en avslappnad man i smoking som spelade, med ett glas Whiskey på pianot. Jag tyckte att det var det coolaste i världen. Jag måste erkänna, att det som hände mig, genom Twlight, är inte livet jag trodde jag skulle ha.

 

Av Sandra och Johanna - 2 november 2011 22:55



Under hans besök här i Svergie i förra veckan fick Star Launge en intervju med Rob.

Det är svensk text till så man förstår vad han säger.

 


Av Sandra och Johanna - 2 november 2011 22:40

Heej jag tittade på Disney Channel idag och dom berättade att det kommer en ny serie som är baserad på Min barnvakt är en vampyr.

Den kommer också vara på engelska med svensk text.

Här är seriens Theme song med lyrics:

Här är en trailer för serien:

Riktigt spännande!

 



Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards