VampyrSystrarna

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Sandra och Johanna - 9 november 2011 17:46










Här är hela shown med Robert Pattinson on The Late Show With David Letterman.

 


Av Sandra och Johanna - 9 november 2011 17:28

People's Choice Awards kommer att sändas 11:e januari 2012.

 


Av Sandra och Johanna - 9 november 2011 16:57

   

 Robert Pattinson har flugit jorden runt för att göra pr inför den fjärde och senaste delen av ”Twilight”.

Tillbaka i Los Angeles berättar den 25-årige flickidolen om Sverigebesöket.

– Jag bodde fantastiskt fint med utsikt över vattnet, säger han.

När Nöjesbladet träffar Pattinson på ett lyxhotell i Los Angeles är han sliten efter tidsomställningar från alla kontinenter.

Men besöket i Sverige gillade han.

– Jag gjorde typiskt svenska grejor, säger han och drar på mun.

Som vadå?

– Jag käkade massor av köttbullar. Men jag hann egentligen inte med så mycket.

Men det blev i alla fall tid över för ett besök på Café Opera i Stockholm.

– Ja, det var faktiskt riktigt kul. Jag hade inte tänkt gå dit, men jag blev övertalad.

Ville du inte?

– Det är lustigt med de här pr-resorna. Alla man är med vill att man ska gå ut. De säger alltid, ”Du kan inte sitta inne på det här hotellrummet hela dagen”.

– De fattar inte att jag inte kan lämna rummet.

Han syftar på uppståndelsen som filmsuccén skapat och de tusentals fans som gör vad som helst för att få träffa honom.

– Vanligtvis går alla andra ut och gör något medan jag aldrig ser någonting i de städer vi besöker. Men jag bodde bra och är glad att jag hängde på för vi hade kul.

Är det här med masshysteri kring din person vardag nu?

– Det är alltid skönt. Ju fler filmer vi gör, desto mer blir vi igenkända. Att massor av folk utan någon särskild anledning kommer fram och säger att de gillar en är generellt en bra start. Man lär sig tycka mycket bra om det.

Han skrattar.

– Hela grejen är fortfarande ganska underlig för mig. Men den dagen då man tröttnar på att folk gillar en vet jag inte vad man har att leva för
Källa
 

Av Sandra och Johanna - 9 november 2011 16:34

Nu kan man rösta i People's choice awads 2012!

HÄR!!!

Här är nomineringarna tyvärr är Kristen inte med :(


Favorite movie actor

Robert Pattinson


Favorite drama movie

Water for elephants


Favorite book adaptation

Water for elephants


Favorite network tv drama

The Vampire Diaries


Favorite Tv drama actor

Ian Somerhalder


Favorite cable TV drama

True Blood


Favorite Sci-fi/Fantasy show

The Vampire Diaries

True Blood


Favorite TV drama actress

Nina Dobrev


Man kan rösta flera gånger så komigen och rösta nu!

 





Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards