VampyrSystrarna

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Sandra och Johanna - 11 november 2011 13:48

Här är 100 fakta om mig


1. Fullständigt namn? Sandra Helena Maria
2. Ålder? 12
3. Vart bor du? Hälleforsnäs
4. Färg på ditt hus? Gul och brunt
5. Hus eller lägenhet? Hus
6. Klass? 6B
7. Vilket år tar du studenten? vet inte
8. När gick du upp i morse? 4:45 Mina katter väkte mig och jag kunde inte somna om
9. När ska du sova? typ 3:00 är alltid vaken hela natten när det är helg
10. Vad har du ätit idag? frukost,lunch och chokladpudding
11. Dagens klädsel? Röda jeans och en svart t-shirt med storbrittaniens flagga på
12. Dagens smink? svart ögonskugga
13. Dagens roligaste? Att Millis storebror var jätte rolig :D


Socialt:
14. Har du många vänner? Japp massvis
15. Har du ovänner? - En och det är Wilma
16. Vem chattade du med senast? - Millie chattar med henne nu
17. Har du pojk-/flickvän? ? - Nupp
18. Vem pratade du med sist? - Min lillasyrra Johanna
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Millie


Favorit:
20. Film? - Alla Twilight filmer!
21. Låt? ?- Robs låtar!22. Mat?- Kräftor
23. Dryck?- Coca cola
24. Färg? ?- Svart och Blod röd
25. Stad?- Hälleforsnäs
26. Land? ?- Frankrike
27. Ämne i skolan?- So
28. Människa?- Min BFF Tova och min BF Millie
Senaste:
29. Gången du shoppade?- typ två veckor
30. Gången du bakade?- Typ två månader
31. Gången du stulit något?- kanske två år
32. Gången du rökte?- aldrig och kommer aldrig
34. Personen du kramade?- Min lilla syrra för hon va ledsen
35. Gången du pussade någon?- igår
36. Personen du dampade på?- Wilma.C
37. Personen du bråkade med?- Wilma.C
38. Personen du blev ovän med?- Wilma.C
40. Personen du snackade i tel med?- Mamma
41. Gången du grät ?- för typ en vecka sen
43. Personen du sa snygg till ?- imorse till Tova
Antingen eller:
44. Svart eller vitt?- Svart!
45. Hund eller katt?- Katt har 3
46. Ute eller hemma?- Hemma
47. Tvspel eller datorspel?- Dataspel älskar The sims 3
48. Singel eller upptagen?- singel
49. Hångla eller ha sex?-hångla
50. Lunarstorm, msn eller playahead??-msn är inne nu
51. Ragga eller bli uppraggad?-Bli uppraggad
52. Blont eller svart hår?- Svart
53. Har du blåa ögon eller bruna?- Blåa
54. Choklad eller lakrits?- Båda älskar Salt lakrits55. Coca cola eller fanta?-Coca Cola
56. Pizza eller kebab?- Pizza
57. Randigt eller prickigt?- Randigt
59. Älska eller bli älskad?- BÅDA
60. Leva eller dö?- Leva eller vara en odöd
61. Vänner eller familj?- Mina vänner är också min familj


Antal:
62. Personer du älskar?- Massvis
63. Personer du hatar?- 1 wilma
64. Glassar du ätit på en dag?- typ 8
65. Gånger du haft minnesluckor?- aldrig
66. Gånger du varit hög?- aldrig
67. Personer du saknar just nu?- Millie, Tova och Pontus

68. Gånger ditt hjärta brustit?-1 gång
Vem:
69. Kommer du inte överens med?- Wilma
70. Vill du kyssa nu?- Ingen
71. Ska du träffa imorgon?- ingen speciell
72. Sjöng du senast för?- Typ 10 personer igår
74. Spelade du tvspel med senast?- Min lillebror Leo
75. Vill du ta med på resa nu?- Millie och Tova
76. Vill du kasta en sten i huvudet på?- Wilma
77. Förtjänar att dö?- Några men alla dom är redan döda t.ex Hitler och Cadaffi

78. Är söt?- Pontus,Rob, och Ian mm
79. Vill du sova jämsides med i natt?- Min katt


Vad:
80. Gör dig glad - Att läsa och vampyrer och mina vänner
81. Gör dig ledsen?- Krig, fattigdom, orättvisa

82. Vill du helst göra nu?- Läsa
83. Önskar du att du slapp göra nu?- sitta vid min lilla systers data
84. Vill du ha nu?- salt lakrits
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - böcker, dvd filmer, och kläder
86. Längtar du till? - The twilight saga breaking dawn part 1 på dvd
87. Tycker du om dina betyg?- älskar dom!
89. Är det bästa som hänt dig?- Min BFF


Vad tycker du om?:
90. Rökare? - Hatar alla rökare!
91. Bråk? - idiotiskt!
92. Killar? - Gillar vissa hatar andra
93. Tjejer? - Gillar vissa hatar andra som t.ex Wilma
94. Skola? - Kul
95. Framtid? - Spännande


Övrigt:
96. Är du kär? - Ja

97. Hur lång är du? - 1,57 cm typ
98. Första tanken när du vaknade? - Fan! måste katterna bråka och väcka mig hela tiden!
99.Första tanken när du somnade?- inget jag gäspade
100. Hur mycket är klockan nu?- 16:20


 

Av Sandra och Johanna - 11 november 2011 13:26







Ett tips, sänk volymen till hälften.



 

 

Av Sandra och Johanna - 11 november 2011 13:06





Dom pratar bl.a om hans hund Bear.

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards