VampyrSystrarna

Alla inlägg under januari 2012

Av Sandra och Johanna - 11 januari 2012 15:45

Berätta om din första kärlek.

Jag tänker tyvärr byta den mot Dom 3 snyggaste kändisarna.(Killar)


Ian Somerhalder


Robert Pattinson


Steven R. Mcqueen

 

Av Sandra och Johanna - 11 januari 2012 15:42

Hej, Det var någon som  kommenterade

"det där har sandra skrivit om redan ju" till inlägget där jag skrev om Kristens julklapp till Robert.


Svar: Hur ska jag kunna veta vad Sandra skrivit om innan jag började blogga här. Eller så kanske jag inte läst inlägget. Jag läser inte bloggan 5ggr varje dag liksom. Jag kan inte häller sitta och titta igenom alla inlägg som är skrivna på bloggen. Det skulle ta för långt tid


En annan sak också. Jag bloggar ca 1 inlägg om dagen. Men jag önskar att jag kunde blogga mer men jag har ju min egna blogg också ( vardagsfoto.blogg.se )



//Amanda


Av Sandra och Johanna - 10 januari 2012 20:25

3 saker du tycker om att äta.


1.Jag älskar att äta kräftor.


2.Vitlöksbaugette fron konsum.


3.Vaniljmunkar

 

Av Sandra och Johanna - 10 januari 2012 16:44

Vilket fint par! Man kan se Evans tatuering på ankeln, ett

Så fina ihop!

True Blood-skådisen Evan Rachel Wood och stjärnan Jamie Bell har äntligen förlovat sig! De har haft ett av-och-på-förhållande de senaste åren, de träffades faktiskt på inspelningen av Green Days musikvideo "Wake Me Up When September Ends" år 2005. De har till och med matchande tatueringar, så det är passade att de gifter sig!

 

Av Sandra och Johanna - 10 januari 2012 16:02

Stellan och hans fru Megan!

Stellan och hans fru Megan!

Alexander Skarsgård ska bli storebror igen!

 
Stellan Skarsgård är 60 år och på toppen av sin karriär, men det hindrar honom inte från att skaffa fler barn! Hans fru Megan Everett Skarsgård som bara är 35 år är gravid med deras andra gemensamma barn. De har sonen Ossian, 3 år, tillsammans som de fick strax efter att de gift sig. Stellan har sex barn tillsammans med tidigare frun My Skarsgård så det blir Stellans åttonde barn! Grattis Stellan! Efter både Stellans och Alexanders stora genombrott i Hollywood lär det inte vara svårt för nästa generations Skarsgårds att slå igenom!
 
 
Av Sandra och Johanna - 9 januari 2012 21:14

Kristen stewart köpte en julklapp till Robert pattinson. Hon köpte två gitarrer för 80 000:-

Hon sa "Han kommer att dö när han ser domhär". Robert ska ju spela in ett album nu så det passar

ju perfekt.

// Amanda

 

Av Sandra och Johanna - 9 januari 2012 16:38

 

Mackenzie Foy som kommer spela Renesmee Cullen i Breaking Dawn del 2 med på reklam för Barbie Toys"R"Us.

 

Av Sandra och Johanna - 9 januari 2012 16:31

Grattis Nina Dobrev 23 år!Ett riktigt stort GRATTIS till våran underbara NINA DOBREV som idag fyller 23 år! Det ser ut som Nina ska tillbringa sin dag på jobbet vilket hon informerade oss på twitter! Två riktigt söta bilder från när Nina var lite finns nedan tack vare Ninas mamma som twittrade dem! Riktigt stort tack till Nina mamma. Gud Vad söt hon är!Eftersom det är Ninas dag idag har vi också tagit fram bilder från Ninas andra födelsedagar och videos med Nina kommer komma under dagen!
För er som vill hälsa Nina grattis på Twitter kan göra det genom att klicka HÄR det förtjänar hon verkligen!

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards