VampyrSystrarna

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Mumie V.s Människa Kapitel 2

Av Sandra och Johanna - 11 oktober 2011 18:21

Mumie V.s Människa

 

 

Kapitel 2


Vårat hus var ganska litet och inte så fint, det var bara trä på utsidan av huset och ett så gott som fallfärdigt tak.


Huset var helt och hållet gjort av trä väggar, golv och taket.


Vi gick in i huset genom trä dörren.


Vi kom direkt  in i vardagsrummet och köket ,i vardagsrummet var det en mega stor platt TV som satt på väggen och en pytteliten ful gammal soffa som bara 2 kan sitta i.


Köket var också pyttelitet med en jätte dyr spis och kylskåp och bänkarna var säkert värda 10.000 tillsammans.


Badrummet var också litet med där fanns en dusch ett handfat en spegel och en toa och en pissoar.


I sovrummet fanns det bara en säng för 2 och en massa hyllor längs väggarna.


Sen vi gick ut.


``Varför har vi bara en säng?`` frågade Kristen pappa.


``ehh…därför att det bara är du som ska sova där`` svarade pappa och började svettas så han tog av sig luvan och solglasögonen.


``Va? men vart ska ni sova då?`` undrade Kristen väldigt förvånad.


``Det ska jag visa om en stund`` svarade han.


``Men nu ska vi äta`` sa mamma.


``Vi ska äta med en av mina kollegor som heter Lola Heart``sa pappa och han lät väldigt konstig när han sa dom två sista orden.


Vi tog en svart jätte lång limo och åkte i typ 30 sekunder innan vi var framme.


Lolas hus var jätte stort och hade både bubbelpool och swimmingpool, hennes hus var det lyxigaste jag någonsin sett, hela huset var vitt med en massa stora fönster och allting tillsammans måste ha kostat mer än en miljard.


Lola Heart hade blont hår, var mörk precis som pappa, hade röda läppar och kläder som måste kostat mer än 20.000 kronor.


Pappa och Lola hälsade på varandra genom att kyssa varandras kinder som man gör i Frankrike medans mamma, jag och Kristen skakade hand.


Lola hade tydligen en man som hette Jonas Heart han såg nästan lika dan ut som Lola fast han var man och hade kort slickat hår och kostym och inte läppstift.


Pappa berättade att Lola var musiker precis som han och att dom skulle göra ett album tillsammans i framtiden, Lola berättade också att hon var modell.


Pappa tittade på Lola som om hon var hans gudinna, och mamma märkte inte ett skit.


Vi åt hummer och pappa satt såklart bredvid Lola och på andra sidan av pappa satt jag och på andra sidan av Lola satt Kristen.


``Hur är huset?, det var synd att det var det sista på ön tyvärr.´´ frågade Lola.


Juste vi bor på en ö med alla kändisar och måste åka en kilometers bro för att komma till stan.


Maten var jättegod och alla åt upp.


Sen när klockan var runt 20:00 skulle vi åka hem.


``Jag kommer hem senare för jag och Lola har lite saker vi måste arbeta med inför vårat album´´ sa pappa när vi hade satt oss ner i limon.


Och mamma märkte inget om vad som hände mellan pappa och Lola med det gjorde jag och Kristen.


Sent på kvällen klockan 23:00 hade mamma somnat på soffan så jag och Kristen gick ut och satte oss vid vattnet.


``Tror du att mamma har märkt något?´´ undrade Kristen.


´´Nej det tror jag inte´´ svarade jag.


´´ Jag undrar vad dom gör nu´´ sa Kristen.

´´Usch! det vill jag inte ens tänka på!´´ svarade jag och skakade i hela kroppen men såklart tänkte jag på vad dom gjorde

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra och Johanna - 24 april 2013 15:43


Hej som ni märkt bloggar jag inte längre här utan jag har fått nya intressen och skaffa två nya bloggar och är väldigt aktiv på twitter, facebook och tumblr. Jag kommer bara att göra inlägg här om det t.ex har hänt något stort inom Vampire Academy el...

Av Sandra och Johanna - 25 mars 2013 19:04

förlåt! har tagit en väldigt lång paus från bloggandet, men har verkligen inte kännt nån ork. Kommer  börja blogga igen snart!!! vet att jag sagt de förr! men nu lovar jag!  ...

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:55

 på 90-talet

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:50

Hon är stenrik, vacker och otroligt talangfull... Men de brittiska männen verkar ha minst sagt tvivelaktiga resonemang när det kommer till kvinnor. Enligt en ny, stor omröstning som utser världens osexigaste kvinnor knep KStew förstaplatsen! Menkin...

Av Sandra och Johanna - 1 mars 2013 16:42

Vi blev alla väldigt förvånade när Kristen Stewart dök upp på Oscarsgalans röda matta med kryckor. Folk skrattade lite smått åt det och kallade det "årets accessoar", men vi var riktigt oroade över vad som hänt stjärnan. Själv pratade hon inte om det...

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards