VampyrSystrarna

Alla inlägg under december 2011

Av Sandra och Johanna - 27 december 2011 20:47

Dom vänner du saknar mycket väl !


Dom vänner jag saknar mycket väl är Millie Åkerlind och Tova Lindström.

Men torsdag till fredag ska dom sova över hos mig och jag tror att vi ska se TVD på DVD och Titanic på min data vi får se :)

 

Av Sandra och Johanna - 27 december 2011 20:35

Millie som som har http://guligamillie.bloggo.nu/ vill att jag ska göra till dag 4 så vi är på samma :)

Dom 3 sötaste bilderna du tycker om !


Jag vet att jag bara skulle göra 3 men ville så gärna visa 4 :)

 

Av Sandra och Johanna - 27 december 2011 20:18

Beskriv 5 saker om dig själv !


Jag är brunett men har färgat håret rött men nu är det mer orange aktigt.

Jag är 12 år.

Jag är typ 154-155 cm.

Jag har en typ emo aktig stil.

Jag väger mellan 45-47 kg.


 

Av Sandra och Johanna - 27 december 2011 20:08

1. Beskriv 5 saker om dig själv !

2. dom 3 sötaste bilderna du tycker om !

3. Dom vänner du saknar mycket väl !

4. Dom bloggar du brukar följa !

5. 5 saker du bara måste ha kvar !

6. Vad du har för mobil !

7. 5 saker ni inte visste om mig !

8. 3 frisyrer du brukar ha !

9. Lägg ut bilder på några av dina idoler !

10. Berätta om vad du tror att du gör om 5 år !

11. 3 saker du har i ditt rum !

12. Beskriv din dator !

13. Berätta om just den boken du läser just nu !

14. Dina favo godisar !

15. Lägg ut 3 bilder på dina favorit-plag !

16. 3 saker du tycker om att äta !

17. Berätta om din första kärlek !

18. Skriv 3 saker om dig själv som du tycker är pinsamt !

19. 3 bilder på dig själv !

20. Bilder på din skola !



 





Av Sandra och Johanna - 24 december 2011 22:26

Heej som ni vet är det Julafton idag så God Julla allihopa.

Jag tänkte berätta om några av mina julklappar.


Eclipse Leah smink.

Twilight Eclipse Natural Eyes set - Leah i gruppen MAKE-UP hos BubbleBox (tw11)

Fallen ängel

Förlorad ängel

Har hört så mycket om Ängel böckerna så det ska bli så kul att läsa dom.<3


Knappt Lovlig

Hur kär får man bli

Ett jättevackert halsband från Lotta Design

 

Varulvens Natt

TVD säsong 1 på DVD

Och världesn skönaste filt från Ullared


Av Sandra och Johanna - 24 december 2011 22:21

Jo som ni kanske förstår så är det jullov och då finns det inte så mycket att skriva om och nästan alla är lediga.

Så det kommer inte vara så mycket inlägg under lovet men är det något som händer skriver jag det såklart.

Jag kommer logga in så ställ gärna frågor och komentarer som jág får svara på :)

 

Av Sandra och Johanna - 22 december 2011 22:15

Hade lite tråkigt så gjorde det här testet, gör det gärna du med.
 
Dumhets testet:
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
( ) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( ) du har sprungit in i ett träd
(x) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det
( ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
( ) ditt hår är/har varit blont
( ) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
( ) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
( ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
(x) du råkar ha sönder väldigt många saker
(x) du har trillat av stolen då den stått helt still
(x) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen
 
18 eller mindre betyder att du inte är dum.
Det är 23.
Min summa: 10
 
Jag är tydligen inte så dum xD
 

Av Sandra och Johanna - 22 december 2011 21:59

Inte så bra vänner egentligen!


Vi älskar det ultimata Twilight-paret Edward och Bella... Oj, vi menar ju Rob och Kristen! Vi blandar alltid ihop dem! Men nu verkar det som att det uppstått drama bland vampyr-skådisarna från filmerna. En tredje vampyr, Nikki Reed, har trätt in i bilden och därmed orsakat problem. En källa säger att Robert Pattinson har varit otrogen mot Kristen Stewart med Nikki, och Kristen verkar inte ha förlåtit Nikki för detta, trots att hon har förlåtit Rob. Hm, det känns lite orättvist, eller hur?


Nikki och Kristen har aldrig kommit överens särskilt bra, men nu pratar de inte ens med varandra längre! Nikki är inte rädd att säga vad hon tycker om Kristen, medan Kristen bara fryser ut Nikki. Vi tycker att Kristen beter sig riktigt omoget, varför konfronterar hon inte bara Rob och Nikki om händelsen, istället för att vara tjurig? Usch!


Källan från www.posh24.se


Själv håller jag inte med, hon har en andledning att vara tjurig och för det betyder det inte att hon är omogen!

Igentligen var det länge sen men ändå!

Om ni håller med mig skriv gärna en komentar.

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards