VampyrSystrarna

Alla inlägg under november 2011

Av Sandra och Johanna - 4 november 2011 22:15

 

Som ni vet är det Frågestund till på söndag men hittils har vi bara fått en enda fråga!

Så det skulle vara jätte snällt om ni kunde fråga en fråga det kan handöar om vad som hälst och ni fråga flera frågor om ni vill.

Ju fler frågor destu bättre!

 

Av Sandra och Johanna - 4 november 2011 21:44

Heej jag tänkte att jag skulle berätta om min frisyr.

Min frisyr är lite blandning mellan bilderna åvan men ser mest ut som den till vänster.

Och jag har samma hårfärg som på bilden här under.

Men jag ska färga håret rött snart i färgen här under.

Det kommer bli jätte snyggt!

 


Av Sandra och Johanna - 4 november 2011 21:34

Heej som jag sa förut så var jag och klippte mig och vi och badade.

Jag kom hem runt 18:00 men jag har köpt Remember Me.

När jag kom hem satte jag mig och tittade på filmen.

Den var jättebra!

Men det är ett fel på min TV så när jag kollar på film med text så syns texten inte så jag fick titta på den utan svensk text men jag är väldigt bra på engelska så jag förstod allting.

Den är från 11år på bio och det passar bra för filmen så om du är yngre än 11år så är det bra om du tittar på filmen med någon äldre.

Den får 8/10 av mig efter som att det är ett så sorligt slut   

 


Av Sandra och Johanna - 4 november 2011 00:10

Heej idag ska jag åka och klippa mig och efter det ska jag åka och bada så jag kommer inte kunna blogga förren sent på kvällen ska gå och lägga mig ses.


 

Av Sandra och Johanna - 3 november 2011 23:49

Heej jag kommer att bara logga in på www.moviestarplanet.se typ en gång pär vecka och kommer därför sluta med veckans moviestar sorry.

 

Av Sandra och Johanna - 3 november 2011 23:47

För er som missade när Kristen, Rob och Taylor skrev sina namn och gjorde hand- och fortavtryck i cement på Chinese Theatre på Hollywood Boulevard tidigare idag, så kan ni se hela ceremonin nedan.

Av Sandra och Johanna - 3 november 2011 23:41


Min favo!<3





Ser alla bilder inkulusive några med skepnadsskiftarna här: http://www.comingsoon.it/News_Articoli/News/Page/?Key=9827

 




Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Ovido - Quiz & Flashcards