VampyrSystrarna

Alla inlägg under november 2011

Av Sandra och Johanna - 16 november 2011 16:59

Röda mattan börjar livestreamas vid 18:30 (svensk tid) idag.

 

Av Sandra och Johanna - 15 november 2011 16:57

 
 

 
 

Här är en ny bild från Breaking Dawn eller rättare sagt bilden är från en annan vinkel och en intervju från en Brasiliansk tidning.

 
 

 
 

EPOCA - Alla skådespelare säger att det är väligt pinsamt att spela in sexscener, det är ju alltid massvis med människor runt om. Men du och Kristen känner ju varandra väl, gjorde det att det blev lättare?

Robert - Faktiskt så tycker inte jag att det känns så konstigt att spela in sexscener. Du vet ju att ingen kommer att säga något, regissören vill inte genera sig själv genom att säga något. Men det var roligt att göra dem med Kristen, det verkar löjligt men det var faktiskt svårare att göra dem med henne. När du inte känner personen som du spelar in scenen med så säger du inte något fånigt eller skämtar hela tiden. När du känner personen blir det mer riskabelt.

EPOCA - Kristen Stewart sa att bröllopscenen var som att hon verkligen levde i den, hur var det för dig?


Robert - Ganska enkelt, i alla fall i början. Det var så mycket förväntningar med klänningen och det var paparazzi överallt och Kristen blev väldigt stressad. När hon går mot altaret och kameran fokuserar på mig så började jag bli nervös för jag såg hur chockad hon var. Då var jag tvungen att tänka att jag skulle stötta henne och låtsas att jag visste vad vi höll på med.

EPOCA - Nu när slutet av filmserien närmar sig tänker du ''tack och lov''?

Robert - Jag vet inte, jag har jobbat non-stopp sen jag slutade. Jag har haft en och en halv månad ledigt efter fyra år. Jag föreställer mig att när nästa film släpps kommer det vara annorlunda. Filmerna har gjort så att jag fastnat med den person jag var när jag var 21. När det hela slutar kommer jag att vara 27 år. Det kommer vara annorlunda situation.

EPOCA - Planerar du någon semester?


Robert - Inte direkt, jag är inte så bra på det där med semester. Jag var ledig i två månader och läste miljoner manus. Jag hittade inget jag gillade, men om jag gjort det skulle jag kortat ner semestern. Jag gillar at vara på inspelningen. Jag är mer avslappnad när jag jobbar.

EPOCA - Du har spelat samma roll i fem filmer. Händer det att du blir erbjuden filmer som Edward? Är du rädd att det ska fortsätta så föralltid?

Robert - Nu för tiden, inte så mycket. Min agent skickar inte saker som liknar Twilight till mig, hon vet att jag läser en sida och sedan struntar i det. Så hon skickar bara annorlunda saker. Men ja, jag var rädd. Direkt efter att jag avslutat inspelningen av Breaking Dawn började jag spela in Cosmopolis, det var den sortens roll som jag var rädd att jag inte skulle få. Så det visade att det gick. Det gav mig självförtroende att tro att det alltid finns annorlunda saker, man måste bara jobba för dom.

EPOCA - Tror du att du kommer undvika att vara med i fimer där du måste ha bar överkropp?


Robert - Jag måste byta livsstil om jag ska jobba i bar överkropp. Men just nu så känns det som att alla skådepelare gör en scen som Tayor Lautner. Det är sjukt. I varenda film visar huvudrollsinnehavaren sina magrutor. Jag tänker typ: ''Seriöst? Du är en helt vanlig kille, som jobbar på en reklambyrå?'' Det är inte klokt., men det är ett måste för skådespelare nu. Kanske jag ska fortsätta vara fet.

EPOCA - Du skulle kunna vara mer slarvig med hur du ser ut i en komedi. Skulle du vilja göra en sån film?

Robert - Till och med komiker har magrutor! Plus att det är nästan omöjligt att göra komedi. Folk frågar mig om jag inte kan göra Saturday Night Live för att promota Breaking Dawn men jag säger: ''Inte en chans, inte på hundra år, det är alldeles för skrämmande.''

EPOCA - Men du var ju rolig på MTV Awards.


Robert - Åh... Herregud... Jag sa inte ens halva skämtet, det var hemskt. Det var kul när jag planerade det. Så jag vill inte göra Saturday Night Live. Jag skrev ner hela skämtet men jag glömde första sidan och förstörde alltihop.

EPOCA - Vet du vad det är för film du ska spela in framöver?


Robert - Jag bestämmer vad jag ska göra i januari. Men först ska jag skaffa ett sexpack.

 

Källa

Av Sandra och Johanna - 15 november 2011 16:43

Breaking Dawn får lägre åldersgräns

Kammarrätten sänkte åldergränsen till Breaking Dawn, del 1 till många fans stora glädje. Filmen är nu tillåten från 11 år.

I sista sekunden sänkte Kammarrätten åldergränsen för Breaking Dawn, del 1 så att den nu är tillåten från 11 år. Filmkvällen Twiday behåller dock sin högre åldersgräns eftersom den innehåller andra delar ur serien.

Breaking Dawn, del 1 får biopremiär 16 november.


Källa

 

Vill du börja blogga här?

 

Change language

Ska ni se TVD i svensk eller amerikansk takt?
 Svensk
 Amerikansk
 Båda

Presentation


Hej och välkomna till vår blogg vi heter Sandra och Johanna, vi är inte aktiva längre men svarar på kommentarer och frågor. Kolla gärna bland våra inlägg eller hitta en aktiv blogg bland våra affiliates! Kram!

Kommande Avsitt

Se alla avsnitt med svensk text på www.swefilmer.com
Avsnitten kommer vanligtvis på fredagskvällar eller lördagar upp på swefilmer.

Nyheter!

 
 
  Hidden

   

Fråga oss

71 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Förra året

Top Affiliates

 

Affiliates/Länkbyten

Nedräkningar



Skapa flashcards